Fandom

GTA wiki

Survivalists

1 772pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share
BANDA
Survivalists
Survivalists-GTASA-members.jpg
Játékok: Grand Theft Auto: San Andreas
Helyszínek: The Farm
Típus: Farmerek
Ellenségek: The Truth, Carl Johnson
Jármű(vek): Walton, Traktor, Kombájn
Fegyverek: Ásó, Rifle
Üzletek: Mezőgazdaság
Tagok: Benny (valószínűleg)

A Survivalists farmerek egy csoportja, akik a The Farmon élnek Flint Countyban. The Truth szerint szélsőjobbos fasiszták.

Az első és egyetlen megjelenésük a "Body Harvest" küldetés, melyben The Truth megkéri Carl Johnsont, hogy lopjon el a Farmról egy Kombájnt. The Truth szerint nem tisztelik az ő békéjét.

A tagok megpróbálják megakadályozni CJ-t a lopásban, de csúfos véget érnek.

A karakterek modelljei azonosak a vidéki járókelőkével. Traktorokkal és Waltonokkal közlekednek.

Survivalists a valóságbanSzerkesztés

A Túlélők egy mozgalom az Egyesült Államokban, melyet filmekben és ismeretterjesztó TV adásokban is lehet látni: földművesek zárt közössége él a nagyvilágtól elzártan a világvégétől rettegve. Mindenféle óvintézkedéseket tesznek, hogy a katasztrófákat túléljék. Bunkereket építenek, tartalékokat halmoznak fel és komoly védelmi rendszereket építenek. Ismerik a számtalan világvége változatokat, és persze a legtöbbre "felkészültek", hogy majd ők megússzák.

A mozgalomnak gyakran van vallási mellékszála is, ezért lehetséges, hogy a The Farmon élők tagjai az Epsilon Programnak (a farmot "Epsilon Farmként" is számon tartják a különös éjszakai kék fények miatt).

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki