GTA wiki

Supply & Demand

MISSION
Supply & Demand
300
Tommy Vercetti és Lance Vance találkozik a mólónál Diaz palotája mögött.
Játék:
Megbízó: Ricardo Diaz
Helyszín: Starfish Island
Célpont: Szabadúszó hajója
A küldetés elrontásainak feltételei: Játékos meghal/elfogják

Lance meghal

Squalo felrobban

A Cubans éri el a yachtot

Jutalom: 10.00$
Feloldás: Death Row
Feloldója: The Fastest Boat
"Each month a freelancer sails into Vice City and moors his yacht. He sells his cargo to the first boat..."

Ricardo Diaz

Ez a küldetés az utolsó, amit a főhős, Tommy Vercetti elfogad a drogbáró Ricardo Diaztól Starfish Island-on, Vice City-ben.

Végigjátszás Szerkesztés

Eligazítás:

Minden hónapban egy szabadúszó drogdíler a yachtjával Vice Citybe érkezik, hogy drogot áruljon. A droghajó, ahogy említik, csak az első vásárlónak adja el a drogot. Diaz azt akarja, hogy Tommy és Lance Vance legyenek az elsők.

A küldetés:

Két részre lehet osztani:

Droghajsza: A Squalo-t használva (amit a The Fastest Boat küldetésben szereztél meg) legyél te az első a a yachtnál. Több útvonal van, de a bal oldali a legrövidebb és a legbiztonságosabb, csak attól kell vigyázni, hogy ne ütközz semminek, mert akkor Lance a vízbe esik és meghal. Ha eléred a yachtot, elindul a következő szakasz, ami...

A csomag megvédése: Lance átveszi a vezetést és neked kell szétlőni a támadó bandatagokat. Először két Cubans vezette Jetmax támad rád. Legegyszerűbb ha kilövöd a fegyverest és utána lövöd ki a vezetőt, vagy csak szétrobbantod a hajót. Később a mólón lesznek fegyveres bandatagok, akiket a robbanó hordók szétlövésével lehet leggyorsabban elintézni. Egy Sparrow is lőni kezd rád, amit a helikopter szétlövésével lehet elintézni. Diaz palotájához közel újabb két hajó támad rád, amik hogyha közel kerülnek hozzád, szétlőnek. Mikor Lance eléri Diaz palotáját, a küldetés sikeresen véget ér.

Küldetés feladatai időrendileg Szerkesztés

  • Menj a leggyorsabb hajóhoz a mólónál
  • Érj a többi vásárló előtt a yachthoz
  • Védd meg a hajót, amíg Lance el nem éri Diaz palotáját

Telefonhívás a küldetés után Szerkesztés

  • Lance Vance: Yo, Tommy! It's Lance.
  • Tommy Vercetti: Yeah?
  • Lance Vance: Oh, nice to hear from you, Lance. Come on, man, be cool, be cool.
  • Tommy Vercetti: I'm in the middle of something. What do you want?
  • Lance Vance: Nothing. Just to say, you know. Look Tommy, we can do this thing. You and me, no problem. You know what I mean?
  • Tommy Vercetti: We're going have to do it, 'cause otherwise, we're going to be dead, Lance. We're in too far now. But thanks for the call. I'll speak to you later.

Tippek és trükkök Szerkesztés

  • Ne lőj vaktában a Rugerrel a küldetés második felében, mert eltalálhatod a hajót és Lancet.

Érdekességek Szerkesztés

  • A zene ami a küldetés alatt hallható a "Dance Hall Days" Wang Chung-tól. Ez a zene megtalálható a játékban a Flash FM rádión.
  • Mivel a küldetés második felében végtelen lőszer van a Rugerhez, a játékos a küldetés után elveszti a Ruger vagy M4-esét.

Videó végigjátszás Szerkesztés

GTA Vice City - Walkthrough - Mission 17 - Supply & Demand (HD)04:20

GTA Vice City - Walkthrough - Mission 17 - Supply & Demand (HD)

GTA Vice City - iPad Walkthrough - Mission 17 - Supply & Demand05:35

GTA Vice City - iPad Walkthrough - Mission 17 - Supply & Demand