Fandom

GTA wiki

Super Diamond

1 764pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share

Jármű
Super Diamond
SuperDiamond-GTAV-front.png
Egy Super Diamond a Grand Theft Auto V-ben.
(Hátsó nézet).
Típus Civil autó
Kivitel Négyajtós luxusszedán
Férőhely 4 (sofőr, 3 utas)
Megjelenés The Ballad of Gay Tony
Grand Theft Auto V
Grand Theft Auto Online
Gyártó Enus
Ára 250.000$
Kapcsolódó járművek Super Drop Diamond
Stafford
Windsor

Az Enus Super Diamond egy négyajtós luxusszedán, mely megjelenik a The Ballad of Gay Tonyban, a Grand Theft Auto V-ben és a Grand Theft Auto Onlineban.

LeírásSzerkesztés

A Super Diamondot a 2003-as, illetve mai Rolls-Royce Phantomról mintázták, emellett az 1968-1991-es Rolls-Royce Phantom VI-tól is magáénak tudhat néhány hasonlóságot. Valódi másával ellentétben a Super Diamondnak azonban nincs ún. "öngyilkos" (visszafelé nyíló) ajtaja. Belsőtere nagyon hasonlít a Schafteréra, habár itt nincs a kormányon embléma.

A Super Drop Diamond egy kétajtós kabrió változata a Super Diamondnak, mely a Rolls-Royce Phantom Drophead Coupéról lett mintázva.

TeljesítménySzerkesztés

A Super Diamond egy viszonylag nagy teljesítményű autó remek gyorsulással, és magas végsebességgel. Masszív súlya és hosszú tengelytávja miatt azonban elég letargikus irányítása van, emellett komoly alulkormányozottság is jellemzi. Fékereje sem éppen a legjobb, ami miatt szintén a kocsi súlya okolható. Éppen emiatt inkább csak egyenes szakaszokon teljesít jól, minden más téren alulmarad osztályában lévő vetélytársaitól. Hang alapján motorja egy közepes fordulatszámú V6-osnak hallatszik, mely hasonlít az FQ 2-ére és a Suranoéra.

LelőhelyekSzerkesztés

The Ballad of Gay TonySzerkesztés

A Super Diamond csak a főküldetések teljesítése után kezd el megjelenni forgalomban, de még így is nagyon ritka autónak számít.

Grand Theft Auto VSzerkesztés

Grand Theft Auto OnlineSzerkesztés

  • Megvásárolható a Legendary Motorsports weboldalán 250.000$-ért.
  • Ritkán lehet látni Rockford Hillsben. Ez azonban Prémium Autónak számít, így a játékos nem állíthatja be személyes autónak, csak ha a Legendary Motorsportsról rendelte.

ÉrdekességekSzerkesztés

ÁltalánosságbanSzerkesztés

  • A Super Diamond motorháztetődísze egy pár szárnnyal rendelkező gyémánt, ami a Rolls-Royce autók motorháztetődíszeit parodizálja ki. Ugyanez található meg a Super Drop Diamondon is.
  • A kocsi egy kicsit a 2006-os Chrysler Imperialra is hasonlít, mely a fényszórókból lehet a legszembetűnőbb. Az Imperialt egyébként Rolly-Royce klónként is szokták jellemezni.

The Ballad of Gay TonySzerkesztés

Grand Theft Auto VSzerkesztés

  • Az 1.10-es patch után átkerült a szedán autókéból a sportautók osztályába, mint ahogy az 1.01-es patch előtt is volt. Az 1.11-es patchben aztán ismét megváltoztatták.
  • A Super Diamond elég nehéz ahhoz, hogy ütközéskor kitörje egy másik kocsi kerekét.
  • A Super Diamond alapértelmezett rádióállomásai a Space 103.2 és a Lowdown 91.1.
  • A Super Diamond az egyik a néhány jármű közül, amit az Epsilon Program meg akar szerezteti Michael De Santával ("Assuming the Truth").

Lásd mégSzerkesztés

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki