Fandom

GTA wiki

Statisztika

1 764pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share

A Statisztikák a GTA III Éra játékaiban jelentek meg, és különböző dolgokról tájékoztatják a játékost. Mutatnak előrehaladást bizonyos dolgokban, vagy rekordokat, pl. a "Leghosszabb egykerekezés", a "Begyűjtött csomagok" vagy " Kórházi látogatások".

Ezek közül több jelen volt korábbi GTA játékokban, de itt ezt nem részletezzük.

HUD StatSzerkesztés

Ezek az adatok folyamatosan láthatóak játék közben a képernyő sarkaiban, ezáltal informálva a játékost a karakter aktuális állapotáról.

ÉletSzerkesztés

Ha a játékos élete elfogy, "súlyosan megsebesül" (Wasted). Ha küldetésen volt, a küldetés sikertelen, és a játékos a legközelebbi kórház előtt éled újra. Az élet újratölthető evéssel, mentéssel, "élet csomag" felvételével. Ha beszáll egy mentőbe, az is visszatölt egy kis életet.

PáncélSzerkesztés

A páncél az élet egy plussz rétege. Megszerezhető rejtett páncélok felvételével, vásárlással az Ammu-nationból, néhány játékban a Police Enforcerbe való belépéssel. Hatása játékonként változó, általánosságban a páncél felfogja a lövéseket és robbanásokat, amíg el nem fogy, az esésekből és ütközésekből származó sérülést talán felfogja, vagy nem és akkor az életpont csökken helyette. A Vice Cityben a shotgun lövések az életet és a páncélt is csökkenthetik.

Körözöttségi szintSzerkesztés

A körözöttség mutatja, mennyire "akarja" a rendőrség a játékost. Az elkövetett bűntett súlyosságától függően nő a szintje, és mutatja, mekkora erőkkel fog fellépni a rendőrség. Ha rendőrség elkapja a játékost le lesz tartóztatva (Busted), és a legközelebbi rendőrőrs előtt találja magát.

GTA San Andreas StatisztikákSzerkesztés

A GTA San Andreasban rengeteg tulajdonság van, amiket a státusz gomb (Tab) megnyomásával, vagy a főmenüből lehet megtekinteni. Ezek mutatják CJ fizikai állapotát és készségeit, és más GTA játékoktól eltérően ezek változnak a cselekvések függvényében.

ElhízásSzerkesztés

Ez méri Carl Johnson testzsírját. Ételek evésével növelhető, valamint kevés mozgással. Csökkenteni testmozgással lehet, konditeremben, és a nagyvilágban is. Túlsúlyosnak lenni nem túl jó, amellett, hogy kívülről is meglátszik, negatív hatással van CJ teljesítményére: az életpontja csökken, nem tud ugrani, stb. Viszont egy kis mennyiségű zsírra szüksége van, különben az edzés CJ izmait emészti fel a zsír helyett. Ha CJ-nek se zsírja, se izma nincs, az életpontja kezd csökkenni.
Étel a gyorséttermekből szerezhető. A különböző menük különböző százalékban növelik az elhízottságot. Ha CJ egymás után 12-szer eszik, hányni fog, és egy darabig nem ehet újra.
Minden 150 másodperc futás, 100 másodperc biciklizés vagy úszás 1.5%-ot emészt fel. A konditermekben ez gyorsabban megy: szobabiciklin és futópadon 2.5% 14 másodpercenként, Súlyemelésnél 0.5% minden emeléssel.
Továbbá, ha a játékos 48 játékbeli óráig nem eszik, minden játékbeli órában 2.5%-kal csökken a zsírja. Ha a játékosnak nincs zsírja, az izomzata csökken.

IzomzatSzerkesztés

Ez mutatja CJ izomzatának nagyságát. Hatással van a Tisztelet és a Vonzerő statokra. Növelni a konditeremben lehet, vagy az utcán futva-úszva-biciklizve. A 100% izomzat hátrányosan módosítja a Vonzerőt és több barátnő is visszautasít ilyen állapotban.
Minden 150 másodperc futás, 100 másodperc biciklizés vagy úszás 1%-ot növel. A konditermekben szobabiciklin és futópadon 1% 14 másodpercenként, Súlyemelésnél 1% minden emeléssel.

TiszteletSzerkesztés

A tisztelet mutatja CJ befolyását a Grove Streeti Családoknál. Minél magasabb a tisztelet, CJ annál több bandatagot toborozhat maga mellé, 1-tól maximum 7-ig. Több küldetés is növeli a tiszteletet, valamint a a sikeres bandaháborúk. A tisztelet csökken, ha CJ nem viseli a banda színeit a banda területén, ha bandatagot öl meg, vagy ha elveszít egy területet.

VonzerőSzerkesztés

Ez mutatja, hogy fognak reagálni a lányok CJ-re. Befolyásolja CJ autója, Frizurája, Ruházata, Elhízottsága, Izomzata. Az 50 osztriga összegyűjtésével ellensúlyozható az alacsony vonzerő hátulütője ( a lányok elégedetlenek és nem akarnak beszélni CJ-vel.)

ÁllóképességSzerkesztés

Az állóképesség mutatja CJ kitartását, hogy milyen hosszan bír sprintelni, úszni, biciklizni. Kis értéknél CJ hamar kifárad. Az állóképességet az egész játék alatt edzeni kell. A GTA: Vice City Storiesban megjelenik egy állóképesség csík, ha a játékos vízbe megy. Ha az elfogy, a játékos megfullad. Minden 150 másodperc úszás vagy 300 másodperc futás 5%-ot növel. A futópad és szobabicikli 4%-ot növel 14 másodpercenként.

TüdőkapacitásSzerkesztés

A tüdőkapacitás azt mutatja, meddig bír CJ víz alatt lenni. Lemerüléskor egy oxigén csík jelenik meg, ha az elfogy, CJ életpontja kezd rohamosan csökkenni. Vagy az is elfogy és megfullad, vagy felér a felszínre, ahol csak az oxigén csík töltődik újra, az élet nem. A tüdő kapacitását víz alatti úszással és az osztrigák összegyűjtésével lehet növelni.

ÉrdekességSzerkesztés

  • Van csalás a maximum/végtelen tüdőkapacitásra, Vonzerőre, Izomzatra és Elhízásra. De van kód a 0 izomzat/elhízásra is.
  • Az elhízás nem csak CJ külsejére hat: az életére, futására, vonzerejére is. CJ szövegei is megváltoznak, amikor nekimegy másoknak vagy pénzt vesz fel, pl: "Csak egy kövér disznó vagyok, he? vagy "Ebédpénz!"
  • Ha CJ elhízása a maximumon van, a játék figyelmeztet, hogy csökkentsük mert szívrohamot kaphat, de arra még nem volt példa.
  • Az elhízott CJ cutscenei is megváltoznak a küldetések közben, és a szereplők viccelnek CJ túlsúlyával.
  • Az izomzat és elhízás hatással van a barátnőkre. Így ha randira megyünk, miután edzettünk, vagy elhíztunk, a barátnő viccelődhet CJ állapotával.

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki