Fandom

GTA wiki

Sprunk

1 764pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share

Sprunk egy "kirobbanó, erőt adó" üdítő a Grand Theft Auto világában.

LeírásSzerkesztés

362px-Sprunk-GTASA-sodacups.jpg

Sprunk poharak a San Andreasban

Sprunk egy szénsavas, citromízű üdítő, egy Grand Theft Auto: San Andreas rádióreklám szerint "tízszer több koffeinnel és cukorral", összekeverve higannyal, éterrel és benzollal, és repeszgánát alakú dobozba csomagolva. A Sprunk logója és színsémája a Sprite paródiája, a "sprunk" pedig a sperma szleng kifejezése. A cég mottója a GTA IV-ben "Az Élet Esszenciája".

A Sprunk létesítmények megtalálhatóak mint a Grand Theft Auto: San Andreasben és a Grand Theft Auto IV-ben. San Andreasban, az irodák East Beach-en, Los Santosban találhatók, a gyár Montgomeryben, Red Countyban. A GTA IV-ben, Alderneyben, a Honkersszel szemben van egy nagy Sprunk reklámtábla, és egy elhagyatott gyár van az alderney-i Tudorban.

Sprunk italautomaták elszórtan találhatóak mindenfelé Grand Theft Auto: San Andreasban és a Grand Theft Auto IV-ben, amikből a játékos $1-ért vehet egy dobozzal, hogy visszatöltse az életpontjait, majd a dobozt eldobja (A GTA IV-ben a játékos felveheti az eldobott dobozt és újra eldobhatja). Műanyag flakonos Sprunk-ot is lehet vásárolni az újságárusoknál a GTA IV-ben.

269px-Sprunk-GTASA-vendingmachine.jpg

Italautomata San Andreasban

Sprunk reklámok a következő játékokban hallgatóak: Grand Theft Auto: Vice City, Grand Theft Auto: Liberty City Stories, Grand Theft Auto: Vice City Stories, Manhunt és Manhunt 2. A GTA IV-ben saját weboldala is van és a játékos letölthet Sprunk-os témát a telefonjára a Vipluxuryringtones.com weboldalról, valamint néhány Benzon teherautón is látható a Sprunk logó. A Grand Theft Auto: Chinatown Wars-ban, több Sprunk-os hirdetőtábla látható, a PSP-re és iOS-re portolt játékban pedig a három választható skin egyike a Sprunk

A GTA IV-ben a Sprunk szponizorálja a Venturas Poker Challenge-t a Weazel csatornán, és egy extrém bázisugrást a CNT-n a The Ballad of Gay Tony-ban, ahol 16 versenyző versenyzik azzal, hogy leugranak magas épületekről Liberty City-ben

ÉrdekességekSzerkesztés

  • A Roman Taxiállomás cutscene-inél látható egy italautomata, amit amúgy nem lehet használni.
  • A Bohan Warehouseban (GTA IV) találhatóak olyan dobozok, amiken a korábbi játékok (Vice City és San Andreas) Sprunk logói vannak. Ugyanilyen hűtő található a TW@ Internet kávézókban, ha az ajtótól balra megyünk. A dobozokból Sprunk folyik, ha rálövünk.
  • A Sprunk jelen van a Manhunt játéksorozatban is.
  • A "sprunk" szó a sperma szleng kifejezése. Ezt erősíti a cég mottója: "Az élet esszenciája".
  • A Sprunk az eCola (Coca-Cola) mellett működik, a valóságban a Sprite a Coca-Cola egyik márkája.
  • A GTA IV-ben a Sprunk automatákból csak Orang-O-Tang kapható, Sprunk-ot eCola automatákból lehet venni.
  • Az üveg amivel a Sprunkot reklámozzák a GTA IV-ben nagyon hasonlít a classzikus 1900-as évek eleji Coca-Cola üvegekehez, ám a Sprite sokkal későbbi, 1970 körül jelent meg (így nem is lehetett ilyen üvege).

Sablon:Üzenet-Spoiler

  • GTA San Andreasban van egy Sprunk hirdetőtábla Jefferson déli részén Los Santosban, a gyorsforgalmi útnál, amin egy rövid hajú nő látható a következő felirattal: "A Taste of Things to Come" (kb. "az eljövő dolgok íze"). A Családegyesítés küldetés autós üldözése azzal végződik, hogy a banda kocsija áttöri ezt a táblát. Emiatt a feliratból csak ez marad: "A Taste of _______Come" (a sperma íze). A hirdetőtáblát már korábban is ki lehet törni bármilyen fegyverrel.

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki