Fandom

GTA wiki

Southside Hoods háború

1 764pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share

A Southside Hoods háború egy bandaháború volt ami a D-Ice vezette Red Jacks és az ismeretlen vezetőjű Purple Nines között dúlt Shoreside Vale-on. Az ismert személyek akik résztvettek a harcban: D-Ice, Claude D-Ice testvére.
Zz.jpg

Red Jacks bandatag.

A háború kezdete és vége Szerkesztés

A háború valamikor 2001-ben kezdődött 3 évvel
Lll.jpg

Purple Nines bandatag Wichita Gardens-ben

a Southside Hoods elődeinek a területfoglalása után hogy segítsenek a Leone Family-nak legyőznie Forelli Family-t. 2001-ben a Purple Nines szert tettek a SPANK nevű drogra és elkezdték árulni az utcákon. A Red Jacks azonban ismeretlen okok miatt ellenezték a terjesztését ami ellentéthez vezetett. Lassan a Southside Hoods két bandára tagolódott és kitört a háború.

Amikor Claude Shoreside Vale-ra érkezett a háború javában zajlott de egyik banda sem tudott győzelmet elérni. D-Ice egy telefonon keresztül adott utasításokat Claude-nak Wichita Gardens-ben. Először autóból kellett lelőni a Purple Nines tagjait hogy meggyengítse őket. Később RC car-ral megsemmisített három páncélozott SPANK hordó teherautót. A Purple Nines válaszlépésként D-Ice Infernus autóját időzített bombával pakolták meg de Claude a kocsit eljutatta Saint Mark's-ba egy garázsba ahol hatástalanították a bombát. A végső leszámolás Cedar Grove-ban zajlott le ahol a megmaradt Purple Nines tagok egy régimódi Baseball harcra hívták a Red Jacks-t. Claude és D-Ice testvére elmentek és megölték az ellenséget.

Ez volt a mindent eldöntő harc és a Red Jacks nyerte meg. A testvér háború végeztével ugyan megmaradt a Purple Nines de elvesztették befolyásukat.
12.jpg

Wichita Gardens, a harcok szintete.

Veszteségek Szerkesztés

A Red Jacks veszteségeiről nincsen semmi információ de talán 15-20 fő halhatott meg.

A Purple nines elvesztett 33 tagot Claude kezei által és még talán 15 főt veszített a harcok elején.

Civil vagy rendfentartó haláláról nincsen információ valószínű hogy nincsenek közölük áldozatok.
A.jpg

Claude miután megölte a Purple Nines bandatagokat ezzel végetvetve a háborúnak.

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki