Fandom

GTA wiki

Southside Hoods

1 764pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share

BANDA
Southside Hoods
Southside Hoods-1-.png
Játékok: Grand Theft Auto III
Grand Theft Auto Advance
Grand Theft Auto: Liberty City Stories
Helyszínek: Wichita Gardens, Shoresdie Vale, Liberty City (1998 - ?)
Vezetők: D-Ice
Típus: Afroamerikai utcai banda
Színek: Piros (Red Jacks)
Lila (Purple Nines)
Ellenségek: Forelli Family
Colombian Cartel
Kapcsolatok: Yakuza
Leone Family
Fegyverek: Pistol
Uzi
Üzletek: Drogok
Hamisítás
Tagok: D-Ice
D-Ice öccse
Nick Yakar

A Southside Hoods, amely két részre oszlik a Red Jacks és Purple Nines, egy afroamerikai banda Shoreside Valen, Liberty Cityben.

TörténetSzerkesztés

A GTA Liberty City Stories EseményeiSzerkesztés

A Grand Theft Auto: Liberty City Stories során, 1998-ban, a Leone Family segít nekik, hogy kitoloncolják a Forelli Familyt a Wichita Gardens területről. Ennél a pontnál fogva, mindkét banda egyetlen bandaként működik és szövetségesesek voltak.

A GTA III EseményeiSzerkesztés

2001-re, a Grand Theft Auto III idejére a Nines elkezdi árulni az utcákon a SPANK-ot. A Red Jacks és különösen a vezetőjük, D-Ice, erősen kábítószer-ellenes és egy háborút indít a Nines ellen. Miután Claude megöl 25 Nines tagot D-Ice parancsára, egy RC Bombsal elpusztít három páncélozott furgont, majd egy bombát hatástalanít D-Ice kocsijában, majd összegyűjt egy kevés platinát egy lezuhant repülőgépből, és végül Claude és D-Ice öccse végső harcba indulnak a Nines ellen, amiben győzedelmeskednek.

Különösképpen, a Red Jacks és Purple Nines nem támadják meg egymást az utcákon, és ráadásul segíteni fogják egymást, ha egyet megsebesítenek vagy harcol. D-Ice is mondja, hogy ha megtámadnak egy Nines tagot, akkor a Red Jacks tagjai is megtámadják a játékost.

A kedvenc rádióállomásaik a Game Radio, MSX FM, K-Jah, Rise FM és The Liberty Jam.

Küldetések, melyekben szerepelnekSzerkesztés

GTA III

GTA Liberty City Stories

ApróságokSzerkesztés

  • A Manhunt-ban van egy banda, amelyet Hoods-nak neveztek el szintén, bár ez nem visel hasonlatosságot a Southside Hoods-hoz.
  • A Southside Hoods az egyetlen banda a GTA III-ban és GTA LCS-ban, hogy nem ellenséges a játékossal.

GalériaSzerkesztés

Forrás Szerkesztés

http://gta.wikia.com/Southside_Hoods

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki