Fandom

GTA wiki

Sonny Forelli

1 764pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share

Lw9k48wj.pngSc1ynsx7.png

Sonny Forelli egy karakter a Grand Theft Auto sorozatban, a Grand Theft Auto: Vice City főellensége és a Forelli Family vezetője, hatalomra jutott fiatal korban. Később megemlítik a Grand Theft Auto: San Andreasban.

Ő Mike Forelli, Franco Forelli, Marco Forelli, Hermanos Forelli és Miembros Forelli testvére valamint Giorgio Forelli unokatestvére. 

ÉleteSzerkesztés

Háttér Szerkesztés

Sonny Forelli Liberty Cityben született. 1971-ben ő lett a Don a Forelli Családban, hatalomra jutott fiatal korban. Ugyanebben az évben az egyik barátját Tommy Vercettit csapdába csalta Harwoodba, ahol Tommy megölt 11 embert és ezért Tommyt hosszú időre börtönbe zárták.

1986-ban Sonny több illegális tevékenységet folytatott, prostitúció, korrupció, szerencsejáték, kábítószer-kereskedelem, ami azt jelentette hogy a Forelli Család volt Liberty City legerősebb bandája abban az időben.

A GTA Vice City eseményei Szerkesztés

1986-ban elküldte Tommyt, Harryt és Leet egy kábítószer üzlet megkötésére a Vance testvérekkel, de az üzlet sikertelen volt, ugyanis néhány bérgyilkos megölte Victort, Harryt és Leet és ellopták a pénzt és a drogot. Sonny utasítja Tommyt, hogy szerezze vissza a pénzt és a drogot.

Halála Szerkesztés

A játék végére Sonny az embereivel a városba érkezik és követeli a pénzt és a drogot, azonban Tommy át akarja verni őt, de Lance Vance elárulja Tommyt és elmondja hogy a széfben van a pénz, azonban Tommy megöli ezért Lancet és később Sonnyt is. Ezzel Tommy Vercetti és a Forelli Család között megszakadt a kapcsolat. Később említést tesznek róla a Grand Theft Auto: San Andreas-ban.

Örökség Szerkesztés

Salvatore Leone a Leone Family vezetője 1992-ben informálja Johnny Sindaccot a Sindacco family egyik tagját hogy Sonny Forelli halála nagy csapást mért a Forelli családra ezzel megengedve a Sindacco családnak hogy nagy hatalmat szerezzenek Liberty Cityben.Salvatore azt mondja hogy amióta Sonny Forelli átment floridába a bűnözők mint a Sindacco család azt hiszik hogy tudják uralni a Forellik üzeleteléseit.Egy film Sonny életéről,a címe "Sonny Forelli Az Igaz Történet" reklámozzák Liberty Cityben 1998-ban

VCPD Bűnügyi NyilvántartásSzerkesztés

  • A Forelli bűnügyi család feje.
  • Egy nagy bűnügyi család Liberty Cityben.
  • Úgy vélik hogy befolyása van a zsarolás, korrupció, prostitúció, szerencsejáték és a szakszervezeti bajok terén.
  • Hatalomra jutott fiatalon.
  • Gondolják, elrendelt több rendbeli gyilkosságot, többek között a Harwoodi esemény.

Küldetések, amelyekben szerepelSzerkesztés

GTA Vice City

GalériaSzerkesztés

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki