Fandom

GTA wiki

Snapshot

1 764pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share

A Snapshotok - vagyis fényképek látványosságokról - az egyik fajta gyűjthető dolgok a Grand Theft Auto: San Andreas. A névből is adódik, hogy Fényképezővel kell őket készíteni. Látványosságokat csak San Fierroban lehet fotózni hozzá. Egy forgó kamera ikon jelzi az érdekes hely felett. A Snapshotok hasonlóak a Rejtett csomagokhoz, Szerencsepatkókhoz és Osztrigákhoz: ha játékos összegyűjti mind az 50-et, jutalmat kap. Az 50 kép összegyűjtéséért járó jutalom 4 megjelenő fegyver a Doherty garázsmellett (Micro Uzi, Gránát, Shotgun és Mesterlövész puska), valamint $100,100.

A sikeres képkészítéshez az ikonnak benne kell lennie a képben, ellenben magának az érdekességen nem kell. A kép elmenthető a többi kép közé, az ikon nem lesz rajta a képen. Éjszaka könnyebb észrevenni az ikonokat, mert sárgán ragyognak (egyes források szerint csak 0:01 perckor ragyognak, jómagam még sohasem találtam egyet se...).

A legtöbb kép "azonnal" elkészíthető, mihelyst San Fierro megnyílik a játékos előtt, de van kivétel. A Garver-hídon levő nem érhető el, amíg a híd meg nem nyílik, a másik az Easter Basin Tengerészeti Bázison van, ahol - bár elég csak közel menni - a fényképezéssel is 5 csillagos körözési szintet vonunk magunkra.

HelyszínekSzerkesztés

Lásd mégSzerkesztés

ForrásSzerkesztés

http://gta.wikia.com/Snapshots

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki