Fandom

GTA wiki

Sir, Yes Sir!

1 764pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share

Küldetés:

Sir, Yes Sir!

300px-Sir,YesSir!-GTAVC.jpg
Juan Cortez elmondja Tommynak, hogy kellene egy tank.

Játék:

Grand Theft Auto: Vice City

Küldetésadó:

Juan Cortez ezredes

Célpont:

Rhino

Küldetés elrontásának feltételei:

Rhino megsemmisülése

Játékos halála/lecsukása

Jutalom:

2000$

Feloldódik:

Death Row (a Supply & Demand küldetéssel)

Feloldásához szükséges:

Phnom Penh '86

Demolition Man

"I have a buyer for a piece of military hardware that is being taken through town. Pick it up for me..."

―Colonel Cortez.

A küldetés a Grand Theft Auto: Vice Cityben fordul elő, ahol a küldetésadó a nyugalmazott ezredes, Juan Cortez. A helyszín Ocean Bay Marina Ocean Beachen, Vice Cityben Cortez magán jachtján.

Küldetés Szerkesztés

Cortez egy katonai felszerelést akar (egy Rhino) megszerezni, amit az egyik vevője szeretne. A tank egy konvojban halad a Fort Baxter Air Basehez. Tommynak a tankot egy Little Haiti garázsba kell vezetnie, mielőtt a tank önmegsemmisítője felrobbantja a járművet (a konvoj Little Havana egyik boltjánál megáll).

Végigjátszás Szerkesztés

Érdemes egy helikopterrel leszálni a bolt tetejére és ott kilőni a katonákat. Az épületről leugorva ellopva az üres tankot a rendőrök üldözni kezdenek. Ami miatt aggódnod kell, hogy nehogy elkapjanak vagy fennakadj a tankkal. A rendőrök járművei nem okozhatnak gondot, mert ha beléd ütköznek felrobbantak és még egy kis extra sebességet is szerzel.

Küldetés feladatok Szerkesztés

  • Menj és lopd el a katonai szerkezetet.
  • Vidd a tankot az ezredes garázsába mielőtt megsemmisül.

Küldetés utáni telefonhívás Szerkesztés

  • Kent Paul: Alright me ol'china! It's Paul. I might have a little result for you, but I need to speak to you in person. I'm enjoying a little R&R at the Club Malibu. Reckon you're gonna owe me a favor or two after this, sunshine. I'll see you later.

Érdekesség Szerkesztés

  • Mikor beszállsz a tankba, a biztonsági protokoll Delta India Echo aktiválódik. A katonai fonéta abc-ben a Delta India Echo betűzve DIE. A protokoll önmegsemmisítője megsemmisíti a tankot egy rövid időn belül, így ölve meg az operátorát.
  • Elég idő van az önmegsemmisítésig, hogy a játékos beparkolja a Hyman Condo lakásba (ha megvan szerezve). A tank felrobban és a küldetés sikertelen lesz, de amikor a garázs ajtaja kinyílik, a tank épségben lesz.
  • Ha hagyod, hogy a tank megálljon a boltnál, akkor szűk időd marad a Hyman Condo garázsba vinni, szóval jól jegyezd meg az útvonalát. Több időd lesz ha a konvojt előbb támadod meg, de akkor nagyobb lesz a kockázat.
  • A játékos kétféle módon teljesítheti a küldetést:
  • 1. Menet közben támadja meg a konvojt, megölve mindenkit. Ez nehezebb és időigényesebb.
  • 2. Megvárja amíg a tank megáll a boltnál. Ekkor a tank vezetőjét megbízzák, hogy hozzon fánkot (elhangzik a Sir, Yes Sir!, amiről a küldetés kapta a nevét). A tank ilyenkor nyitva áll és a játékos csak beszáll és mehet a garázsba. Ez könnyebb és rövidebb megoldás.
  • Ez az egyetlen alkalom amikor egy katona van a tank géppuskájánál. Van egy mod, amivel ezt előlehet hozni.

Galéria Szerkesztés

Videó végigjátszás Szerkesztés

full03:19

GTA Vice City - Walkthrough - Mission 14 - Sir, Yes Sir! (HD)

full

full04:31

GTA Vice City - iPad Walkthrough - Mission 14 - Sir, Yes Sir!

full

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki