FANDOM

BANDA
Sindacco bűnügyi család
Bandák Sindaccos-GTALCS-members
Játékok: Grand Theft Auto: San Andreas
Grand Theft Auto: Liberty City Stories
Helyszínek: Vöröslámpás Negyed
Chinatown
Hepburn Heights (Portland-sziget)
Newport
Torrington (Staunton-sziget), Liberty City
Caligula Palota
Whitewood Estates, (Las Venturas)
Vezetők: Paulie Sindacco (?-1998)
Típus: olasz-amerikai maffia család
Ellenségek: Forelli Family
Leone Family
Szicíliai Maffia
Portland-szigeti Triádok
San Fierrói Triádok
Diablók
Felsővárosi Yardiék
Fegyverek: Pisztoly
AK-47
Micro SMG
Baseball ütő
Üzletek: Szerencsejátékok
kábítószer-kereskedelem
prostitúció
védelem
hamisítás
Korábbi helyszínek: Paulie's Revue Bar
A 'Dolls' Háza
Big Shot Kaszinó
Caligula Kaszinó
Sindacco Vágóhíd
Sindacco Műanyag Gyár
Tagok: Paulie Sindacco (elhunyt)
Johnny Sindacco (elhunyt)
Joseph Daniel O'Toole (elhunyt)
Mickey (elhunyt)
Lance Urwell

A Sindacco Family egy olasz-amerikai maffia bűnszervezet Las Venturasban és Liberty Cityben, akik megjelennek a Grand Theft Auto: San Andreasban és másodlagos ellenfélként a Grand Theft Auto: Liberty City Storiesban.

Leírás Szerkesztés

A GTA San Andreas Eseményei Szerkesztés

1992-ben (a Grand Theft Auto: San Andreas idején), miután Sonny Forelli meghalt 1986-ban, a Sindacco, Forelli és a Leone családnak érdekeltsége volt a Caligula's Palace-ban. A Sindacco Family üzletelni akart a Leone családdal és egyesíteni akarta a két szervezetet, de ezt Don Salvatore Leone bonyolultnak tartotta és odaadott a Sindacco családnak 5 millió dollárt. Mindkét szervezet vitatkozott afölött, hogy kinek kellene irányítania a kaszinót és ezért megbízták Ken Rosenberget (a Forelli Family egykori tagját, aki később átállt a Vercetti Maffiához) a kaszinó irányításával, aki semleges partnerként csinálta ezt. Ken a három család közepén volt, közben nagyon idegeskedik, hogy a három család markában van.

A Sindacco család képviseletében, Johnny Sindacco elutazott Las Venturasba, hogy ott képviselje a családot, míg az apja Liberty Cityben területeket szerzett. Később meghalt egy szívrohamban, amikor másodszor találkozott Carl Johnsonal, a főszereplővel. Ez azért volt, mert korábban a Triads elfogta és egy kocsi szélvédőjére kötözte őt, hogy információt szerezzen tőlük, majd ezután a kórházba vitték, később komába testi és lelki trauma érte őt ebben az időszakban.

A GTA Liberty City Stories EseményeiSzerkesztés

1998-ban Paulie Sindacco úgy döntött, hogy tovább terjeszkedik Liberty Cityben, miközben, a banda elfoglalja Chinatown-ot, ami a Leone család területe és Piroslámpás Negyedet, ahol elkezdenek drogokat árulni. A GTA Liberty City Stories során, Salvatore Leone utasítja Toni Cipriani-t, hogy segítsen JD O'Toole-nak, aki működtetti a Paulie's Revue Bart, aki belső emberként tájékoztatja Tonit a Sindacco family terveiről és el akarják foglalni a Klubot (amelyet később Salvatore Leone átnevez Sex Club 7 névre) valamint a Piros lámpás Negyedet.

Az 1998-as első bandaháborúban levő Leone Familytól elszenvedett vereségük után, a Sindaccoknak csak Torrington volt a területe Staunton Szigetén, ezért elkezdett beköltözni Staunton szigetre, a Forelli Family területeire, hogy megpróbálják elfoglalni azokat. Ez a második bandaháborúhoz vezetett, ami a Sindacco Family és a Forelli Family között zajlott. Paulie Sindacco és Franco Forelli megpróbál egy szövetséget létrehozni a két család között, de a fegyverszünet nem jön létre, mert Toni Cipriani átvette Paulie kocsijának az irányítását, amellyel több tucat Forellit ütőt el, ezzel a fegyverszünet nem jön létre és a háború tovább zajlik, amíg Paulie Sindaccot meg nem ölik Shoreside Valen, valamint Franco Forelli is meghalt, amikor felrobbant a Fort Staunton, ezeket mind a Leone család embere, Toni Cipriani okozta.

A Család sorsa Szerkesztés

Miután a Don elhunyt és nincsenek területei Liberty Cityben, a Sindacco Family valószínűleg megszűnt, de lehet hogy a területüket megtartották Las Venturasban. Őket soha nem látni látni vagy hallani a GTA III-ban.

Öltözet Szerkesztés

A GTA Liberty City Storiesban , a Sindacco tagok fekete ingeket, fekete alsónadrágot és barna dzsekiket hordanak illetve valamelyikük napszemüveget és pisztolyt hordanak. A GTA San Andreasban, a gengszterek barna bőrdzsekit, szürke alsónadrágot, ingeket hordanak.

Küldetések, amelyekben szerepelnek Szerkesztés

GTA San Andreas

GTA Liberty City Stories

ApróságokSzerkesztés

  • A Sindacco szó olaszul polgármestert jelent.
  • A kedvenc rádióállomásuk a Double Clef FM.

Galéria Szerkesztés

ForrásSzerkesztés

http://gta.wikia.com/Sindacco_Family

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki