Fandom

GTA wiki

Sindacco-Leone Család háború

1 770pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share
The Guns of Leone.jpg

A Leone család tagjai a Sindacókkal küzdenek.

A Sindacco-Leone Család háború egy hosszú és véres konfliktus volt a Grand Theft Auto: Liberty City Storiesban az olasz Sindacco bűnügyi család, illetve a Leone bűnügyi család között. A harcok Portland-szigetén, Liberty Cityben zajlottak. A háborúban Toni Cipriani és Joseph Daniel O'Toole kulcsfontosságú személynek számított.

Feszültség a két család között Szerkesztés

Joseph Daniel O'Toole, aki egy klubnak a menedzsere volt, amit a Sindacco család birtokolt, feldúlt volt amiatt, hogy nem csatlakozhat a Leone családhoz, mivel egy kevés ír származással rendelkezett. Ezt követően O'Toole a Leone családnak kezd dolgozni abban a reményben, hogy csatlakozhat hozzájuk, és segít a Leone családnak bővíteni a területét. A feszültség növekedni kezdett a két család között nem sokkal azután, hogy Toni visszatért Liberty Citybe. Miközben Toni Vincenzo Cillinek dolgozik a Slacker c. misszió alatt, Toninak el kellett fuvaroznia egy drogkereskedőt a Kínai-Negyedbe, bár a kereskedő azt állítja, hogy a Sindacco családé lett most már a térség, és azt is elmondja Ciprianinak, hogyha elvinné oda megölnék őt. Hamarosan a Sindaccók elteszik láb alól a dílert, így Vincenzo megkéri Tonit, hogy végezzen három Sindacco dílerrel, hogy "tanuljanak" a leckéből. Ezt követően Vincenzo Cilli megkéri ismételten Tonit, hogy látogasson el egy Hepburn Heights-i építkezésre, hogy végezzen az ott lévő Sindacco gengszterekkel. A küldetés végén Toni ellopja az egyik gengszter telefonját, így ő és JD kapcsolatba kerülnek egymással.

Háború Szerkesztés

A Sindacco család megtorolja a Leonékat azáltal, hogy egy szerencsejátékházat igyekeznek felrobbantani Szent Márkban a Leone család területén. Toninak és néhány Leone gengszternek hosszas harc után sikerül meggátolnia a Sindaccókat abban, hogy megsemmisítsék a kaszinót. A sikertelen akció után Toninak sikerül elpusztítania a Sindacco kaszinót azáltal, hogy egy bombával felszerelt autóval beparkolt a kaszinó parkolójába. Ahogy a háború fokozódik, a Sindacco család tagjai elrabolják Don Salvatore Leonét. Toni követi az elrablókat, majd sikerül neki kiszabadítania Salvatorét. Kis idő elteltével Salvatore bosszúból megtámadja a Sindaccókat a Vöröslámpás-Negyednél, hogy átvegye az uralmat a Paulie's Revue bár felett. Toni megöli a Sindacco bűnözőket, mielőtt Salvatore és emberei átvennék a klub és a Vöröslámpás-Negyed irányítását. Ezzel a Sindacco család hatalma megszűnik Portland szigetén, mivel elvesztették a Vöröslámpás-Negyedet, és a két szomszédos körzetet is.

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki