Fandom

GTA wiki

Sheriff Cruiser

1 764pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share

Jármű
Sheriff Cruiser
Ford Crown Victoria GTA 5.png
Egy Sheriff Cruiser a GTA V-ben.
(Hátsó nézet).
Típus Rendészeti jármű
Kivitel Négyajtós szedán
Férőhely 4 (vezető és 3 utas)
Megjelenés Grand Theft Auto V
Grand Theft Auto Online
Gyártó Vapid

A Vapid Sheriff Cruiser egy változata a Police Cruisernek a Grand Theft Auto V-ben. Ezt a járművet a Los Santos Megyei Seriffek használják.

DizájnSzerkesztés

A Sheriff Cruiser ugyanazt az alvázat viseli, mint a Police Cruiser (a Ford Crown Victorián alapszik), habár LED fények helyett a Police Cruiser szabványos rendőrségi fényeket használ, és a Los Santos Megyei Seriffek festését viseli, nem pedig az LSPD-jét.

A Sheriff Cruisert akkor használják, ha bűncselekményt követtek el vidéken. Két sürgősségi fényt lehet szerelni rá: egy LED-et, amely hasonló ahhoz, amit a Police Cruisernél láttunk, és egy forgó halogén izzót, melyek a screenshotokon is láthatóak.

A NOOSE tisztviselői Sheriff Cruisert vezetnek a screenshotokon. Lehet, hogy a béta Cruisert használták a Sheriff SUV előtt.

A matrica rendszer a Los Angeles-i Megyei Seriffek járműveire alapszik. Ellentétben a Sheriff SUV-val, melynek matricái az LASD-hez hasonlítható. A teljesen fehér színű Cruiserek megjelenése nagyon ritka Kaliforniában, de legfőképpen a San Bernandino Megyei Seriffek használják őket.

TeljesítménySzerkesztés

ÁttekintésSzerkesztés

Gyorsulás

(0 - 60mph / 0 - 100km/h)

Végsebesség

(mph / kph)

Motor Erőátvitel Váltó Tömeg

(Kg)

4.5 másodperc

155 mph/ 249.4 kph

4.4L V8

Hátsókerék-hajtású (RWD)

6-os automatikus sebesség

nincs adat

GalériaSzerkesztés

HelyszínekSzerkesztés

ApróságokSzerkesztés

  • A Sheriff Cruiser a Stanier második generációs változatát viseli a Los Santos-i megyei seriffeknél, de azonos járművek is járőröznek északabbra, Blaine Countyban. Ez nem tűnik hibának a játékban, hiszen valóban található egy rendőrkapitányság Paleto Bayen (Észak-Blaine County) egy kijelölt "Los Santos Megyei Seriff Hivatalnál".
  • Ennek a járműnek az alapértelmezett rádióállomása:
  • A Cruiser dizájnja teljesen fehér. Az igazi LASD színe fekete-fehér, melyen látható egy "panda" festés, a közös rendőrségi autók pedig a West Coastnál vannak. Valójában a fehér Cruisereket a civil önkéntesek használják, nem pedig a járőrök.
  • Egy furcsa glitch miatt előfordulhat, hogy seriffek fogják üldözni a játékost Vespucci Beachen az LSPD helyett.
    • Ennek oka az is lehet, hogy a part mentén lévő területért és az ott lévő vízért a seriffek felelnek.
  • A Sandy Shores-i Seriffállomásnál lévő Sheriff Cruiser egy női helyettes tulajdonában van, aki ha visszaspawnol, akkor 03 felirat lesz a jármű tetején. Ha később megint visszaspawnol, akkor vásárol egy tacót a Taco Vannál vagy a Sandy Shores-i Repülőtér körül sétálgat.
  • Létezik egy olyan glitch, melynek során seriffhelyettesek cruiserekkel járőröznek, azonban nem rendelkeznek fénysávval, hanem csak egy sima tetőjük van.
  • A bétában ezeknek az autóknak régi, kék és sárga rendszámuk volt. Emellett eredetileg fekete-fehér színűek voltak, hasonlóan az LSPD Police Cruiserhez.
  • A Country Shootout c. véletlenszerű esemény során a Sheriff Cruiserek ajtaját nem lehet kinyitni és a szirénáik sem működnek.

NavigációSzerkesztés

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki