Fandom

GTA wiki

Sandy Shores

1 764pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share

Zvx3wvlh.png
Sandy Shores.png

A Sandy Shores tábla látható Trevor trailerében a GTA V-ben.

Sandy Shores egy beépített vidéki település, amely Blaine County-ben, San Andreasban található, illetve megjelenik a Grand Theft Auto V-ben. A lakosok száma mintegy 3010 fő, akik szívesen látják a turistákat a város felé közeledve. Eddig csak annyit tudni a helyszínről, hogy ez egy kis vidéki közösség, akik kisebb motelekkel és italboltokkal rendelkeznek Sandy Shoresban.

A várost többnyire a lepusztult házak, pótkocsik, lakóautók és néhány vállalkozás alkotja. Ezáltal feltételezhető, hogy a Sandy Shores elsősorban az alacsonyabb jövedelmű egyének és családok számára nyújt otthont.

Ez a település egy száraz éghajlatú területen fekszik,itt lakoznak prérifarkasok,némelyiken áthajt egy autó is.

A város neve is sugallja, hogy ez egy tengerpart közelében található, vagy az Alamos-tengernél.

Ismert lakosokSzerkesztés

ApróságokSzerkesztés

  • A rajongók úgy gondolják, hogy lehetséges, hogy a Sandy Shores a The Lost MC-nek az egyik bűnözési fejezete. A feltételezés megerősítést nyert, hogy Trevor egy olyan területen él, ahol sok a motoros, de azt nem lehet tudni, hogy ezek a motorosok melyik klubhoz tartoznak.

GalériaSzerkesztés

ForrásSzerkesztés

http://gta.wikia.com/Sandy_Shores

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki