Fandom

GTA wiki

Sanchez

1 764pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share

Jármű
Sanchez
Sanchez-GTAV-Front-Sprunk.png
Egy Sanchez a Grand Theft Auto V-ből.
Típus Civil motorkerékpár
Kivitel Krosszmotor
Férőhely 2 (vezető és utas)
Megjelenés Grand Theft Auto: Vice City
Grand Theft Auto: San Andreas
Grand Theft Auto: Liberty City Stories
Grand Theft Auto: Vice City Stories
Grand Theft Auto IV
Grand Theft Auto: Chinatown Wars
Grand Theft Auto V
Grand Theft Auto Online
Gyártó Maibatsu Corporation (HD Univerzum)
Ára $8,000 (Exports and Imports) (GTA SA)
$7,000 (Sanchez (Livery)) (GTA V)
$8,000 (Sanchez 2) (Online)
(Southernsanandreassuperautos.com)
Változatok Manchez

A Maibatsu Sanchez egy krosszmotor GTA sorozat játékaiban. Először a Grand Theft Auto: Vice Cityben jelent meg és azóta a Grand Theft Auto Advance kivételével minden játékban megtalálható. Az egyetlen terepmotor a játékokban, kivéve a Grand Theft Auto: Liberty City Storiest, ahol egy változata, a Manchez is megtalálható.

LeírásSzerkesztés

3D UniverzumSzerkesztés

A Sanchez a GTA III-at leszámítva a 3D Univerzum minden játékában szerepel. Puha felfüggesztésével és könnyű súlyával ideális a motoros ugratások végrehajtására és terepezésre, de cserébe kisebb a sebessége, mint pl. a PCJ-600.

Külvárosi és vidéki területeken is megtalálató, emellett mellékküldetések részeként Stadionok mellett is (Vice City és San Andreas).

A jármű kétféle megjelenéssel bír: a GTA Vice City, GTA Liberty City Stories és GTA Vice City Stories játékokban régebbi terepmotorra hasonlít, valószínűleg a régebbi Yamaha YZ250-ről mintázták - erre utal sárga színe és a nagy fényszórója. A GTA San Andreasban modernebb kinézete van, valószínűleg a Honda CR250-ről másolták.

HD UniverzumSzerkesztés

A motor kinézete sokat változott: 2000-es évekbeli japán krosszmotor lett belőle, és a korábbi cincogó kétütemű motorhang helyett már 4 ütemű hangja van. A burkolaton látható GP-450 felirat 450 köbcentis motorra utal, és utal az "eredeti" motorra is, mely lehet a 2006-2009-es Yamaha YZ450F, a 2007-es Kawasaki KX450F vagy a 2007-es Honda CRF450X.

Ahogy a többi motort a GTA IV-ben, a Sanchezt is érdemes óvatosan vezetni, hiszen a játékos könnyen "lerepülhet" a motorról és súlyos sérüléseket szerezhet.

Érdekesség, hogy a motor fényszórója éjjel-nappal be van kapcsolva.

A GTA V-ben ötféle szponzormatricákkal ellátott Sanchez is található.

VáltozataiSzerkesztés

Sanchez badges.png

GTA Vice CitySzerkesztés

Black SanchezSzerkesztés

A Grand Theft Auto: Vice Cityben három egyedi Fekete Sanchez található, melyek a "Trial By Dirt" mellékküldetés alatt jelennek meg. A játékost ez a három motor üldözi a pályán. Mindhárom motort a haiti banda tagjai vezetik. Könnyen meg lehet szerezni bármelyik járművet, de a színbeli eltérést leszámítva nincs különbség a normális Sanchez és a Fekete között.

Hasonló fekete Sanchez van a The Ballad of Gay Tonyban, Armando Torres "Clocking Off" mellékküldetésében.

GTA Liberty City StoriesSzerkesztés

ManchezSzerkesztés

A Manchez a Sanchez fejlesztett változata a GTA Liberty City Storiesban. Külsőben és teljesítményben is eltér tőle.

GTA Vice City StoriesSzerkesztés

Szürke golyóálló változata $1000-ért megvehető az első rejtekhelyen (csak a PS2 verzióban.)

GTA VSzerkesztés

Öt szponzormatricás változat található a GTA V-ben:

Helyek Szerkesztés

GTA Vice CitySzerkesztés

GTA San AndreasSzerkesztés

GTA Liberty City StoriesSzerkesztés

GTA Vice City StoriesSzerkesztés

GTA IV + Episodes from Liberty CitySzerkesztés

GTA V + Online Szerkesztés

Képek Szerkesztés

ÉrdekességekSzerkesztés

  • A "GP-450" típusszám a Sanchez GTA IV-beli változatán hasonló a többi motor típusszámához a GTA sorozatban (mint a PCJ-600, BF-400, HPV-1000, FCR-900, NRG-500 és NRG-900). Ezek szerint valószínűleg 450 köbcentis, egyhengeres motorral rendelkezik.
  • A Sánchez (jelentése "Sancho fia", egy gyakori spanyol név: 5. leggyakoribb Spanyolországban, 10. Argentinában, és 52. az Egysült Államokban. Az utóbbiban "Sanchez" vagy "Sanches" elírásban is megjelenik.
  • A GTA: Vice Cityben a Forelli Family ezzel közlekedik.
  • A GTA IV-ben hallható, hogy a motor lángokat szór a kipufogóból, de a lángok nem láthatóak.
  • A GTA IV és GTA V-ben Terroil matricák vannak az első felfüggesztésen.
  • Az alapértelmezett rádió a Sanchezen:
  • A GTA San Andreas béta változatában a Sanchez ugyanúgy nézett ki, mint a GTA Vice Cityben.[1]
  • A Sanchez neve és a tény, hogy egy koszos terepmotor (dirt bike), valószínűleg utalás a "Dirty Sanchez"-re, ami szleng kifejezés a koprofil szexuális tevékenységre.
  • Az iOS-re készült és a GTA-t utánzó Gangstar játékban is található egy azons nevű és kinézető motor.
  • A GTA IV-ben a Sanchez az egyetlen motor, ami nem elektromos indítóval indul, hanem be kell rúgni - mégis indításkor elektromos indító hangja hallható.
  • A Sanchez az egyik a négy járműből (a másik három: tuningolt PCJ-600,Zentorno és Dune Buggy) melyeknek nincs rendszáma. Tehát legálisan nem lehet közúton közlekedni vele. A rendszám hiánya valószínűleg azért van, mert offroad használatra szánták.
  • A GTA V-ben a Sanchez akár 70 fokos lejtőn is felmászik, persze minél meredekebb a lejtő, a motor annál lassabban halad.

ForrásSzerkesztés

  1. Beta Sanchez

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki