Fandom

GTA wiki

San Fierro Rifa

1 764pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share

Sc1ynsx7.png
BANDA
San Fierro Rifa
San Fierro Rifa tag-1-.png
Játékok: Grand Theft Auto: San Andreas
Helyszínek: Garcia
Battery Point
Doherty
King's
Vezetők: T-Bone Mendez (?-1992)
Típus: Hispániai utcai banda
Színek: Türkiz
Ellenségek: Grove Street Families
Varrios Los Aztecas
Da Nang Boys
San Fierro Triads
Kapcsolatok: Loco Egyesület
Los Santos Vagos
Ballas
Orosz Maffia
Big Smoke
Fegyverek: Pisztoly
TEC 9 (a Pier 69 küldetés közben)
M4 (az End of the Line küldetés közben)
Üzletek: Kábítószer-kereskedelem
Prostitúció
Védelem
Jizzy's Pleasure Domes
Yay Factory
Big Smoke's Crack Palace
Tagok: T-Bone Mendez - vezető (elhunyt)

A San Fierro Rifa (vagy Rifa) az egyetlen mexikói banda, amely T-Bone Mendez által vezetett és székhelyük San Fierro városában található, később látható, ahogy együttműködnek Big Smokekal, a Ballassal, a Los Santos Vagossal és az Orosz Maffiával a kábítószer üzletben.

A banda úgy tűnik, hogy védelmet nyújt a Loco Egyesület számára, valószínűleg azért, mert a vezető T-Bone Mendez, az egyik társ-vezetője a Loco Egyesületnek. A Rifának is volt egy erős ellenszenve a Los Santosban található mexikói bandákkal, amíg nem csatlakoztak a kábítószer üzlet során Big Smokehoz és a Los Santos Vagoshoz.

A Rifa és Vagos gyakran foglalkoznak egymással a kábítószer üzletek miatt, amint ez látható a Wrong Side of the Tacks küldetés során. Ők is barátságtalan viszonyban állnak a többi San Fierro-i bandákkal - többek között a kínai San Fierro Triádokkal és a vietnámi Da Nang Boyssal, bár a konfrontációk ritkák, mivel a bandaterületek egymástól viszonylag messze vannak.

Az egyetlen banda, amely erősen ellenszenves, a Varrios Los Aztecas, mely egy távoli városban található. A Rifa a legkevésbé ellenséges banda az utcákon. Általában, ha a játékos megtámadja néhány tagot, általában elfutnak, néha visszaütnek és néha pisztolyt vesznek elő. A Rifa a Grove Street Families ellenségeként tekinthető, bár a banda sohasem állt konfliktusban, de a játék főszereplője, Carl Johnson többször ártott és keresztbe tett a bandának.

A Rifa tagjai (3 modelljük van) kicsit hasonlítanak az Aztecas tagjaira. Annak ellenére, hogy a vezetőjük meghalt, a banda továbbra is létezik egész San Fierro-ban, bár a Loco Egyesület laborjának felrobbantása után, nem valószínű, hogy részt vesznek a kábítószer-kereskedelemben, mivel nincsen senki sem, aki ellátja őket. Ezeket azonban később felbérelte Big Smoke védelmi célokra, saját kábítószer birodalmának megvédésére, együttműködve a Ballassal, a Los Santos Vagossal, és az Orosz Maffiával.

A San Fierro Rifa banda tagjai a Stallion, Sabre és Balde járműveket vezetik és a K-JAH West rádióállomást hallgatják.

Tagok Szerkesztés

Szövetségesek Szerkesztés

Küldetések, melyekben szerepelnek Szerkesztés

GTA San Andreas

Galéria Szerkesztés

Apróságok Szerkesztés

Navigáció Szerkesztés

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki