Fandom

GTA wiki

San Andreas

1 764pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share

Ez egy egyértelműsítő lap ehhez: San Andreas, aminek több értelme is van.

San Andreas egy helyszín a Grand Theft Auto 1, Grand Theft Auto: San Andreas és Grand Theft Auto V játékokban.

2D UniverzumSzerkesztés

A Grand Theft Auto 1-ben, San Andreas egy a három város közül (a másik kettő: Liberty City és Vice City).

3D UniverzumSzerkesztés

A Grand Theft Auto: San Andreasban megjelenő változat nem város, hanem egy egész állam, három várossal (Los Santos, San Fierro és Las Venturas), több megyével (Whetstone, Flint County, Tierra Robada, Bone County és Red County), valamint az ezekben levő kisebb településekkel (Angel Pine, Fort Carson, El Quebrados, Las Barrancas, Las Payasadas, Las Brujas, Palomino Creek, Blueberry, Montgomery és Dillimore).

A 3D éra játékai közül ez a legnagyobb kiterjedésű.

HD UniverzumSzerkesztés

A Grand Theft Auto V is San Andreasban játszódik, ami továbbra is államként van jelen. Azonban csak egy részét járhatjuk be: Los Santos újratervezett városát, és egy új vidéki területet,Blaine Countyt.

A Grand Theft Auto IV-ben bár nem volt jelen fizikailag, a játék során többször is megemlítették, utaltak rá játékbeli TV műsorokban, Rádió állomásokon és internetes weboldalakon, melyeken a Los Santos mellett a 3D éra másik két városának, San Fierro és Las Venturas létezését is megerősítették.

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki