Fandom

GTA wiki

Rub Out

1 764pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share

Rub out
Rub Out GTAVC TVLV.png
Tommy Vercetti és Lance Vance megölik Ricardo Diazt a villájában.

Játék:

Grand Theft Auto: Vice City

Küldetésadó:

Lance Vance

Helyszín:

Diaz palotája, Starfish Island

Célpont:

Ricardo Diaz

Küldetés elrontásának feltételei:

Halál/Letartóztatás

Lance meghal

Jutalom:

50.000 $

A birtok

Feloldja:

Shakedown

Love Juice

Check Out At The Check In

Chopper Checkpoints

Feloldásához szükséges:

Death Row

"Say goodnight, Mr. Diaz!"

―Lance utolsó szava Ricardo Diazhoz.

A Rub Out egy küldetés a Grand Theft Auto: Vice Cityben, amit Tommy Vercetti fogad el Lance Vancetől Diaz birtokánál, Starfish Islandon, Vice Cityben.

Leírás Szerkesztés

Miután Lance sikertelenül megpróbálta megölni Diazt, most Tommyval társulva törnek a drogbáró életére, mielőtt ő tenné meg ezt velük. Nem messze Starfish Island hídjánál találkoznak, ahol Lance az autója hátuljából elővesz két M4-est (az egyiket Tommynak adja). Természetesen Diaz a kamerák révén tud a két férfi érkezéséről, a villa főbejáratát bezáratja, illetve őröket állít. A duó a sövénylabirintusnál található bejáraton jut be, ahol keresztülharcolják magukat a bandatagokon.

A főteremnél 8 fegyveres és Diaz fogadja az illetéktelen behatolókat és golyózáport zúdítanak rájuk. A tűzharc során mindenki meghal, Diaz súlyos sérülést szenved és próbál a lépcsőkön felmászni, ami ugyan sikerül, de itt Tommy és Lance golyót röpít a fejébe.

Feladatok Szerkesztés

  • Öld meg Diazt.

Hibák Szerkesztés

  • Az iPad verzióban egy hiba miatt Lance képes lelőni Diazt az átvezető alatt.
  • Ha a játékos a tetőn kersztül jut be a villába, akor addig nem találkoznak őrökkel, amíg el nem érik a főtermet.

Jutalom Szerkesztés

Az 50.000 $ mellé a játékos megkapja a birtokot, ahol a garázsba több járművet is eltárolhat. Küldetések terén feloldódik a Love Juice, Shakedown és a Check Out At The Check In.

Küldetés utáni telefonhívás Szerkesztés

1. hívás

  • Mr. Black: Get to the payphone at the airport terminal.

2. hívás

  • Kent Paul: Tommy son, have I got a surprise for you, I'm down at the recording studios with some major artists. Why don't you pay us a visit? You know it makes sense, dontcha? See ya later.

3. hívás

  • Sonny Forelli: That's right, Sonny. We're old friends. You never write me, you never call. Don't you want to be friends no more?
  • Tommy Vercetti: I've been busy trying to sort things out. You didn't give me a lot of support down here, Sonny.
  • Sonny Forelli: Oh, my fault is it? Well, I've heard you been busy all right. Busy killing drug barons. Busy taking over. Don't forget about us, Tommy. 'cause I can assure you, I ain't forgetting about you.

Galéria Szerkesztés

Videó végigjátszás Szerkesztés

GTA Vice City - Walkthrough - Mission 20 - Rub Out (HD)04:37

GTA Vice City - Walkthrough - Mission 20 - Rub Out (HD)

GTA Vice City - iPad Walkthrough - Mission 20 - Rub Out06:26

GTA Vice City - iPad Walkthrough - Mission 20 - Rub Out

Érdekességek Szerkesztés

  • A küldetés nagyon hasonló a kultikus film, a A sebhelyesarcú (Scarface) felépítéshez. Mindkettőben van egy drogbáró, akit két, egykor neki dolgozó ember öl meg és veszi át birodalmát.
  • A küldetés után Diaz bandája csak a Vigilante és a Firefighter mellékfeladatoknál tűnik fel.

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki