Fandom

GTA wiki

Rockstar Games

1 764pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share

Rockstar logo.png

A Rockstar Games logója.

A Rockstar Games a Take-Two Interactive egyik játékfejlesztő részlege, annak teljes tulajdonában álló vállalat. Fő székhelye New Yorkban, az Egyesült Államokban található. A játékfejlesztő vállalkozást 1998-ban alapította egy skót csapat (Sam Houser, Terry Donovan, Dan Houser, Jamie King és Gary Foreman) a Grand Theft Auto című játékának köszönhetően vált világhírűvé.

Rockstar stúdiók Szerkesztés

Logó Név Megjegyzés
Rockstarjapan.png Rockstar Japan

A játékok japán nyelvre való fordítása a foglalkozási köre.

Rockstar Leeds Logo.png Rockstar Leeds Az angliai Leedsben lévő csapat fejlesztette a Grand Theft Auto: Liberty City Stories és Vice City Stories játékokat PlayStation Portable platformra.
Rockstar Lincoln.png Rockstar Lincoln Főhadiszállásuk az angliai Lincoln. Minőségi jótállási központ. Korábbi neve: Tarantula Studios.
Rockstar London Logo.png Rockstar London 2005 novemberében alakult, és a Manhunt 2-n dolgozott, miután a Rockstar Vienna bezárt.
Rockstar New England logo.png Rockstar New England Előzőleg Mad Doc Software. Székhelye Andoverben, Massachusettsben van. 2008. április 4-én szerezték meg. Nevükhöz fűződik a Bully Xbox 360 és PC-s portja.
Rockstar North Logo.png Rockstar North Korábban DMA Designként ismert, székhelyük a skóciai Edinburgh-ben található. Nevükhöz a híres Grand Theft Auto sorozat és a Manhunt első része fűződik, továbbá felügyelték a Manhunt 2 fejlesztését is. Jelenleg a PS3-as Agenten dolgoznak..
Rockstar San Diego Logo.png Rockstar San Diego

A korábban Angel Studios néven ismert csapat legismertebb játékai a Red Dead Revolver, a Midtown Madness első két része és a Midnight Club sorozat. Legfrissebb játékuk a Red Dead Redemption, 2010. májusában jelent meg PS3 és Xbox 360 játékkonzolokra. Ők fejlesztették a RAGE (Rockstar Advanced Game Engine) nevű játékmotort is.

Rockstar Toronto Logo.png Rockstar Toronto Régebbi elnevezése: Rockstar Canada. A Take-Two cégen belüli fejlesztőcsapata. A kanadai eladásokkal foglalkozik. A csapat portolta át a Grand Theft Auto: Episodes From Liberty City-t PC-re és PS3-ra.
Rockstar Vancouver Logo.png Rockstar Vancouver Előzőleg Barking Dog Studiosnak hívták. Nevükhöz fűződik a Bully PS2-es változata. Jelenleg a Max Payne 3-on dolgoztak.
Rockstar Vienna Logo.png Rockstar Vienna A [bécsi] központban dolgozták ki a Max Payne részeket konzolra, valamint a Manhunt 2 nagy részét, amíg 2006. május 11-én be nem zárt.

Egyéb cégek, amelyek kifejlesztették a Rockstar Gamest Szerkesztés

MűvekSzerkesztés

Figyelemre méltó játékok & SorozatokSzerkesztés

  • Grand Theft Auto (1997-jelenleg is tart)
  • Red Dead (2004-jelenleg is tart)
  • Manhunt (2003-2007)
  • The Warriors (2005)
  • Max Payne (2001-jelenleg is tart)
  • L.A. Noire (2011)
  • Bully (including 'Scholarship Edition') (2006; 2008)
  • Table Tennis (2006)
  • Midnight Club series (2000-jelenleg is tart)
  • Oni (2001)
  • Wild Metal (2004)
  • Smuggler's Run (2000-2002)

FilmekSzerkesztés

A Rockstar Games producerként jóváírásra kerültek a Sunday Driver és The Football Factory c. filmekben.

Teljes lista a játékaikról:Szerkesztés

LogóSzerkesztés

A Rockstar logója egy fekete "R" betű és egy fehér csillag, amelynek a háttere arany színű. A Rockstar Games gyakran megjelenítik a logójukat a saját játékaikban, ez egyfajta Easter Eggnek számít.

A Grand Theft Auto III-banSzerkesztés

A Grand Theft Auto: Vice CitybenSzerkesztés

RockstarPool-GTAVC-easteregg.jpg

A Rockstar-alakú medence

A Grand Theft Auto: San AndreasbanSzerkesztés

  • Carl Johnson bőröndje az első jelenetben egy Rockstar Games matricát visel.
  • Az OG Loc (mission) c. küldetésben, OG Loc bőröndjén egy Rockstar logó szerepel.
  • A logó számos ruházaton megjelenik.
  • Az akciófigurák dobozában a GTA Vice City és a Manhunt karakter viseli a logót a Zero RC boltban.
  • Rockstar constellation san andreas.jpg

    A Rockstar logó a Big Ear mellett

    A Rockstar csillagképe visszatér a GTA Vice Cityből.
  • A Rockstar logója látható a San Fierro Towernél a belvárosban a Garver Bridgenél.
  • A "Rock Star" név megjelenik néhány drogdíler ruházatán (főleg a kapucnisokénál).
  • A logó címere észrevehető a Sub Urban ruhabolt gördeszkájánál.
  • Észak-Los Santosban, az egyik helyet "Northstar Rock"nak hívják, amely egyértelmű utalás a Rockstar Northra.
  • Big Smoke Crack házánál, megtalálható egy szőnyeg, amelyen az a mondat szerepel, hogy: NEM LÁTJA SZÍVESEN ÖNT A ROCKSTAR NORTH.

A Grand Theft Auto AdvancebenSzerkesztés

A Grand Theft Auto: Liberty City StoriesbanSzerkesztés

  • Graffitiként megjelennek az egész városban.
  • A gyalogos sapkáján látható a logó címere.

A Grand Theft Auto IV-benSzerkesztés

A Grand Theft Auto: Chinatown WarsbanSzerkesztés

  • A logó megjelenik a Mission Replay tábla hűtőmágnesénél, valamint a Rockstar Leeds logójánál.

Külső hivatkozások Szerkesztés

Stúdiók Szerkesztés

ForrásSzerkesztés

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki