Fandom

GTA wiki

Rockstar Editor

1 764pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share

Rockstar editor logo.jpg

Rockstar Editor Logo

A Rockstar Editor egy videószerkesztő alkalmazás a Grand Theft Auto V-ben.

ÁttekintésSzerkesztés

A Rockstar Editor lehetővé teszi a játékosoknak, hogy különböző videókat készítsenek a Grand Theft Auto V és Grand Theft Auto Online játékokban. Ezek lehetnek előre megtervezett, megrendezett jelenetek, de a játékmenetet is lehet rögzíteni és később új kameraállásokból visszanézni. Szerkesztőeszközök széles skálája áll rendelkezésre: szűrők, egyedi kameraelhelyezések, háttérzene.

A kész videót a YouTube-ra és a Rockstar Games Social Clubra is fel lehet tölteni. Megjelenéskor a Social Clubon versenyt is rendeztek, ahol a legjobb videókat értékes jutalmakkal díjazták.

Belső nézetes játékmódot nem lehet szerkeszteni.

PC változatSzerkesztés

A videószerkesztő a GTA V PC-s változatának részeként jelent meg, akárcsak elődje a Grand Theft Auto IV PC változatában található Replay.

Director ModeSzerkesztés

Fő cikk: Director Mode

A Rendezői módban saját jeleneteket kreálhatunk, amelyhez 276 féle karaktermodell áll rendelkezésre. Egyes modellek képességei korlátozottak, pl. nem tud járműbe ülni vagy fegyvert használni.

Konzol változatSzerkesztés

A Rockstar 2015. szeptemberében adta ki a PS4 és Xbox One rendszerekre is a videószerkesztőt, melyben számos új funkció is helyet kapott.

Új funkciókSzerkesztés

For the Xbox One and PS4 release of the feature, new features will be introduced.

  • Háttérhang és háttérzene gyűjtemény: élettelibbé varázsolhatod a videókat környezeti zajok, hangok hozzáadásával.
  • Snapmatic Integráció: Szerkesztés közben bármelyik képkockát ki lehet exportálni egyenesen a Snapmaticba, így korlátlan lehetőségei vannak a fényképek készítésének.
  • Director Mode új funkciók: Nagyobb térkép, előre beállított helyek, befagyasztható idő, légi és vízi járműveket is be lehet tenni.
  • Marker beállítások másolhatósága: hangbeállítások egyszerű másolása bármelyik markerhez.
  • Új betűtípusok: a korábbi betűkínálat háromszorosa!

KépekSzerkesztés

Grand Theft Auto V

ÉrdekességekSzerkesztés

  • Valószínűleg szerzői jogok miatt a rádiüban hallhat számok nagy része nem használható a szerkesztőben.
  • A Soulwax FM egyik száma, a "Palmbomen - Stock (Soulwax Remix)" tévesen van jelölve: a szerkesztőben nem a remix, hanem az eredeti szám hallható.

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki