Fandom

GTA wiki

Rochell'le

1 764pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share

200px-Rochell'le-Artwork.jpg

Rochell'le hivatalos artworkje.

Rochell'le egy híres R&B/hip hop énekesnő a Grand Theft Auto: San Andreas történetének idején. A játékban nem szerepel, csak a Rockstar Games promóciós weblapján, a Forgotten Legends of Westcoast Rap-on írnak róla, valamint az egyik betöltőképernyőn is szerepel.

ÉleteSzerkesztés

Karrierjét R&B balladák és szerelmes dalok éneklésével kezdte: a Dreamin, My Dream Came True és Dream Rap dalokkal. Ez a stílus Mariah Carey-re hasonlít, aki a 1990-es évek legkeresettebb R&B énekesnője volt.

Ez kicsit megváltozott, amikor egy női rapper, The Real Rochelle, kiadott egy dalt, Rochell'le, Rochell'le címmel. Rochell'le gyorsan válaszolt, váratlan támadó rap dalával, a Rochell'le's Revenge-zsel, amiről azt pletykálták, hogy valójában barátja, a raplegenda Madd Dogg írta a szöveget.

A Rochell'le Háború után a producere, Jimmy Silverman rávette, hogy stílusa sokkal erotikusabb, hip hopos irányt vegyen. Már ezt a stílust képviseli 1991-es albuma, a Leg$ és - miután szakított Madd Dogg-gal - a Dangerous Curves (1994), amellyel elvesztette az emberek figyelmét. Ez újra Mariah Careyt parodizálja, akinek szintén hasonló élettörténete volt.

A Forgotten Legends szerint eltűnt a színről, de az emberek szeretnék viszontlátni - ismét csak utalás Carey-re (2001-2004 között ő is visszavonult). A játékot 2004-ben készítették, Carey pedig hat hónappal később, 2005-ben visszatért a The Emancipation of Mimi-vel.

Rochell'le egy ismert R&B énekes, Michel'le paródiája is, ez a hasonló furcsán betűzött neve alapján egyértelmű.

ÉrdekességSzerkesztés

ForrásSzerkesztés

http://www.westcoastraplegends.com/

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki