Fandom

GTA wiki

Riot (GTA VC)

1 764pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share

Lw9k48wj.png

„Egy szállító cég raktára, egy jó telken van. Nem akarják eladni. Azokat a mocskos patkányokat, ki kellene füstölni onnan.”
Avery Carrington.[src]

MISSION
Riot
300px-Riot-GTAVC.jpg
Játék:
Megbízó: Ken Rosenberg
Helyszín: Washington Beach, Vice City
Célpont: Spand Express
A küldetés elrontásainak feltételei: A játékos meghal vagy elkapják.
Jutalom: $1000
Overall Kinézet
Baseball ütő elérhető a Bunch of Toolsnál
Feloldás: Four Iron
Treacherous Swine
Feloldója: Jury Fury

Riot a Grand Theft Auto: Vice Cityben fordul elő és Ken Rosenberg utolsó küldetése, amit Tommy Vercettinek ad Washington Beachen, Vice Cityben.

KüldetésSzerkesztés

Amikor Tommy belép Ken irodájába, ott találja Averyt, aki elmondja főhősünknek, hogy van egy kis vállalkozás, ami egy olyan területet birtokol, amely Averynek kell. A feladat elpusztítani három teherautót, ami a Spand Express logót viseli. A vállalkozás sztrájkkal bajlódik, ezért Tommy elmegy Rafael'shez, hogy munkásruhát vegyen fel. A helyszínen Tommynak meg kell ütni néhány munkást, hogy tömegbunyó törjön ki és a három biztonsági kinyitja a kaput, hogy megállítsák a verekedést. Az egyik őrnél pisztoly is van, akit érdemes megölni, hogy a teherautók mellett levő robbanó hordókat legyen mivel felrobbantani.

FeladatokSzerkesztés

Annak érdekében, hogy befejezze a küldetést a játékos, köteles megcsinálnia az alábbi kritérium pontokat:

  • Menj Rafael's-hez és szerezz egy munkásruhát
  • Menj a célterületre
  • Üss meg négy munkást, hogy bunyó törjön ki
  • Semmisítsd meg három autót

ApróságokSzerkesztés

  • Nem muszáj ruhát szerezni, lehet egyből a helyszínen megcsinálni a küldetést.
  • Ez a második és egyben utolsó küldetés, ahol a Spand Expresses teherautók előfordulnak. A Jury Fury küldetésben egy másfajta színű autóval találkozhatunk.
  • Ha a garázsodhoz viszed az utolsó járművet és ott elégszer ütközöl a falhoz és kiszállsz, mielőtt felrobbanna, akkor is teljesül a küldetés. Amint lecsukódik a garázs ajtaja; a jármű épségben van.
  • Ha a játékosnak van dobófegyvere (gránát, molotov-koktél), akkor azokat átdobhatja a kerítésen és így nem kell bunyót kiprodukálnia. Lőfegyverrel át lehet lőni a kerítésen a járművekre, de ez lőszerigényes.
  • Ha a kettő fél közül (munkás, biztonsági) az egyik fél elveszti összes emberét a nem maradt fél emberei folytatják a harcot egymás ellen addig, amíg csak egy marad.
  • A legegyszerűbb módja, hogy a három jármű megsemmisüljön, ha a legtávolibbat a kettő közé vezeti a játékos és a közelben levő robbanó hordót felrobbantja.

Telefonhívás a küldetés utánSzerkesztés

Juan Cortez: Hola, ez itt Mr. Vercetti?

Tommy Vercetti: Aha.

Juan Cortez: Cortez vagyok. Voltál a partimon.

Tommy Vercetti: Aha, emlékszek.

Juan Cortez: Mr. Vercetti, a legszerencsétlenebb dolog történt a cseréddel.

Tommy Vercetti: Tudom.

Juan Cortez: Azt akarom, hogy tud, hogy én és az embereim mindent megteszünk, hogy végére járjunk ennek az ügynek. Ha szeretnél velem személyesen találkozni, megtalálsz a hajómon. Szép napot, señor.

GalériaSzerkesztés

Végigjátszási videóSzerkesztés

PC Verzió
GTA Vice City - Walkthrough - Mission 6 - Riot (HD)03:13

GTA Vice City - Walkthrough - Mission 6 - Riot (HD)

iPad 2 Verzió
GTA Vice City - iPad Walkthrough - Mission 6 - Riot04:46

GTA Vice City - iPad Walkthrough - Mission 6 - Riot

ForrásSzerkesztés

http://gta.wikia.com/Riot_%28GTA_VC%29

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki