Fandom

GTA wiki

Ricardo Diaz

1 764pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share

„Ezek az idióták, mindig megpróbálnak csavarni téged. Az a probléma ezzel a üzlettel...minden anyu és pop azt fogja gondolni, hogy gallót tudnak eladni Vice Cityben! Mi következő, a büdös Maffia?!”
Ricardo Diaz

Ricardo Díaz egy karakter a Grand Theft Auto sorozatban, aki megjelenik az egyik főkarakterként, és harmadfokú főellenségként a Grand Theft Auto: Vice Cityben (1986), és az egyik főkarakter a Grand Theft Auto: Vice City Storiesban (1984).

Diaz a saját drogbandájának vezetője, és 1986-ig Vice City drogbárója.

Háttér Szerkesztés

Ricardo Diaz 1942-ben született Kolumbiában, és 1978-ban bevándorolt az Egyesült Államokba, miközben vesztegetett egy zöld kártyáért, később pedig, az 1980-as évek elején Vice Citybe költözött.

A Grand Theft Auto: Vice City Stories Eseményei Szerkesztés

RicardoDiaz-GTAVCS-1-.jpg

Ricardo Diaz a Grand Theft Auto: Vice City Stories alatt.

Diaz pénzt fektet be egy udvarházba a drága Starfish Szigeten barátkozik Lance-el és Victor Vance-el, később ellopják Juan Cortez egy drogszállítmányát Gonzalez felügyelete alatt, amit Vic sikeresen tesz meg. A sikerét követően Diaz úgy dönt, hogy alkalmazza Vicet, Diaz körültekintővé válik Gonzalezel, és elfogja mondani Juan Corteznek, hogy a férfi elárulta őt, ezért Diaz elküldi a városból a repülőtérre Gonazlezt, akit üldöztek a Sharks banda tagjai, de Vic megvédte a férfit a gengszterektől.

Lance Vance pénzt akkor kölcsönt venni Diaztól, és ott van a testvére, hogy dolgozzon hogy Diaz visszafizesse az adósságot, Vic megsemmisíti Armando Mendez birtokoskötvényeit, amit egy Domestobot-al tett meg, ellopott egy támadó helikoptert a Fort Baxter Air Base-ből, hogy megtámadják a Mendez Buildingot, Downtownban.Ezt követően Vic és Lance úgy döntenek, hogy ott hagyják Vice Cityt.

A Grand Theft Auto: Vice City Eseményei Szerkesztés

1984 és 1986 között Diaz, Vice City drogbárójaként befejezi az udvarháza épületét. Diaz szintén megalapított egy védelmi pénzt szedő rendszert a városban. Miközben tovább alkalmazza Gonzalezt, a férfi elmondta neki a drogalkut, ami a Forelli Family és a Vance Crime Family között volt, amit lesből megtámadtak a bérgyilkosai, miközben ellopták a gyógyszereket és a pénzt is.

Később megjelenik Juan Cortez partiján, melyen részt vett a Forelli képviselője, Tommy Vercetti is, és Cortez-al együtt, kivizsgálja az alkut, amelynek szintén Gonzaleznek is köze volt hozzá, ezért megöletik őt Cortez parancsára.

Cortez alkalmazza Vercettit és Lance Vance-t, hogy a kubaiakkal védjék őt egy alkuban, a haiti bandától. Diaz elsőként a Sharks-al foglalkozik, akik ellopták a pénzének 3 százalékát, hasznot húz, miközben először követ egy bandatagot egy elhagyott házba, azután megtámadja az otthont.

Halála Szerkesztés

„Bíztam benned, Tommy! Én gazdaggá tettelek téged.”
Ricardo Diaz, másodpercekkel a halála előtt.

Lance végül úgy dönt, hogy megtorolja a testvére halálát és megöli Diazt. A terve rosszul sült el és elkapták őt Diaz emberei, de Tommy megmentette őt a kínzástól. Később ketten megtámadják Diaz házát, és meggyilkolják az embereit és végül Diazt is.

Fejlesztés Szerkesztés

A Rockstar North honlapján látható egy látványterv, melyen észrevehető, hogy Ricardo Diaz korábbi neve "Fernando Diaz" volt.

A Ricardo név utalás lehet Ricardo Tubbsra, aki egy főbb karakter a Miami Vice-ben.

Az 1983-as film, a Sebhelyesarcú is lehet befolyással Ricardo Diaz karakterére, hiszen kisebb hasonlóságot táplál Hector, a kolumbiai Toad és Tony Montana iránt. Diaz villája hasonlít Montanájéra, míg Diaz ugyanolyan ruhát visel, mint Montana a kábítószer-üzlet és a híres láncfűrészes kínzás során. Diaz megjelenése eléggé hasonló Hactoréhoz. Diaz kínzásai és árulásai hasonlít ahhoz, ahogyan Hector elárulta Montanát.

Küldetések, melyekben jelen van Szerkesztés

GTA Vice City

GTA Vice City Stories

VCPD bűnügyi nyilvántartás Szerkesztés

  • Lőfegyvergyűjtő.
  • Zsoldos hadseregben volt és nagyon mindenkor őrzik.
  • Hosszú, állandó vitában van és érintett volt a narkotikumok irányításáért Vice Cityben.
  • Ismert, hogy megvesztegetett rendőröket és hivatalnokokat a városon belül.
  • Kiszámíthatatlan viselkedése és a hírneve miatt félnek tőle.
  • Feltételezik, hogy tizennyolc gyilkosságért felelős.
  • Rendkívül veszélyes.
  • Vesztegetett INS 1978-as zöldkártyáért. Belépett az országba, Kolumbiából.
  • A kapcsolatok Kolumbiában azt hiszik, hogy ő jelentős játékos narkotikumokban ipar és kormányellenes tevékenység.
  • Rendkívül népszerű emberbarát. Rugalmasságok Vice Cityn és Centralon és Dél-Amerikán keresztüli különféle Ricardo Diaz alapítványokhoz. Mindent elhisznek, hogy egy elülső rész legyen.
  • Méretben rövid, feltételezhető, hogy Napóleon komplexumtól szenved.
  • A kórtörténetek mutatkoznak ő több mint-aktív mirigyek és izzadságok több mint társadalmilag elfogadható.

Apróságok Szerkesztés

  • Ricardo Diaz volt az öt ellenfél közül az egyik, hogy megöljék az első megjelenésével (GTA VC), és később újra megjelenik egy másik játékban (GTA VCS), a másik négy pedig Catalina, Salvatore Leone, Billy Grey és Gonzalez.

Forrás Szerkesztés

http://gta.wikia.com/Ricardo_Diaz

Galéria Szerkesztés

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki