GTA wiki

Reputation Point

A Reputation (RP, "hírnév") a Grand Theft Auto Online szerves része. Gyakorlatilag tapasztalati pont (XP) rendszer, ami az olnine karakter szintlépéséhez szükséges. RP-t gyakorlatilag bármiért lehet kapni: feladatok, versenyek elvégzéséért, másokmegöléséért, a rendőrség lerázásáért, a daily objectives teljesítéséért vagy speciális autók megszerzéséért.

RP a szintekhez Szerkesztés

Fő cikk: Rank

Ha a játékos elér bizonyos számú RP-t, szintet lép. A magasabb szintek új lehetőségeket nyitnak meg: új küldetések, járműfejlesztések, fegyverek válnak elérhetővé. A magasabb szintekhez több RP kell. A 100. szint elérésekor a szintet jelző ikon kékről narancsra vált.

Az utolsó tárgy a 120-as szinten válik elérhetővé, a Minigun. Az utolsó "fejlesztést" a 135-ös szinten éri el a játékos, amikor is a maximum számú (10) páncélt és élelmiszert lehet megvenni.

A szinteknek ezek után már nincs értelme, de sokat elárul a játékosról.

  • 100-300-as szintű játékosok kb 1 éve játszanak
  • 300-600-as szintűek valószínűleg már PS3-on is játszottak
  • A 600 felettieknek valószínűleg nincs élete :)
  • A 7999, 8000 szint a cheaterek szintje.

A legnagyobb szint a 8000.

RP jutalmak Szerkesztés

Körözés Szerkesztés

  • 100 RP 1 csillagos körözés lerázásáért
  • 200 RP 2 csillagos körözés lerázásáért
  • 300 RP 3 csillagos körözés lerázásáért
  • 400 RP 4 csillagos körözés lerázásáért
  • 500 RP 5 csillagos körözés lerázásáért

Jobs Szerkesztés

  • 1000-4000 RP küldetések teljesítéséért. A mennyiség a küldetésben töltött időtől függ: több idő = több RP
  • 100-500 RP versenyekért
  • 1000-10,000 RP hosszabb munkákért, pl. Deathmatchek, Capture-ök és Playlistekért.
  • 500 RP Gang Attack teljesítéséért.
  • 50 RP a munka végén a szavazásért (like vagy dislike)

VIPSzerkesztés

A VIP bodyguardjainak

  • 100 RP percenként - VIP közelség
  • 200 RP percenként - együtt utazni VIP-vel
  • 600 RP percenként - a VIP sofőre

Egyéb Szerkesztés

  • 25-100 RP másik játékos megöléséért
  • 100 RP + egy "dominating" játékos megöléséért (deathmatch vagy capture közben).
  • 250 - 4000 RP Crate Drops begyűjtéséért (5000 RP special crate dropért).
  • 25 RP NPC-k sniperrel való megöléséért, bizonyos küldetésekben.
  • 100 RP Import/Export autó leszállítása Simeonnak.
  • 25 RP átrepülés híd alatt