Fandom

GTA wiki

Reptéri Busz

1 764pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share

Jármű
Reptéri Busz
AirportBusOlympian-Front-GTAV.png
Egy Reptéri Busz a Grand Theft Auto V-ben.
(Hátsó nézet).
Kivitel Busz
Férőhely 16 (sofőr és 15 utas)
Megjelenés Grand Theft Auto V
Grand Theft Auto Online
Gyártó Brute
Ára 550.000$ (Online)
(Warstock Cache & Carry)
Kapcsolódó járművek Busz

„Ha Ön nem egy repülőtér üzemeltetője, akkor nem vagyunk egészen biztosak abban, hogy miért akar reptéri buszt vásárolni online. De ez Amerika, és megteheti. Úgyhogy íme.”
Warstock Cache & Carry leírás.

A Brute Reptéri Busz egy jármű a Grand Theft Auto V-ben és a Grand Theft Auto Onlineban.

LeírásSzerkesztés

Külsőre a Reptéri Busz szinte ugyanúgy néz ki, mint a sima Busz. Ennek ellenére egy teljesen különálló járműnek számít. Két színváltozatban jelenhet meg: zöld és sárga, ebben az esetben JiffiRent logókkal ellátva, illetve zöld és fehér, aminél Olympian Rentals logók láthatók. Mindkét esetben L.S.I.A. van a kijelzőre írva úticélként.

TeljesítménySzerkesztés

Akárcsak külsőre, a Reptéri Busz irányíthatóságra és teljesítményre is megegyezik a sima busszal: elfogadható végsebessége van, de borzasztó lassan gyorsul, ami miatt a rendőrök könnyen elkaphatják a játékost üldözéskor.

GalériaSzerkesztés

LelőhelyekSzerkesztés

ÉrdekességekSzerkesztés

  • Furcsamód, a handling fájlok szerint a jármű összkerék meghajtású. Ennek ellenére a Reptéri Buszban nincs elég nyomaték, hogy megmutathassa hajtáslánctípusát, ráadásul oldalra se borítva vehető ez észre: gázadáskor ugyanis csak a hátsó kerekek forognak. Ugyanez jellemző a sima Busznál is.
  • A Reptéri Busznak feltűnően több lámpája van, melyek a busz oldalán, a tetővonaltól picit alább helyezkednek el.
  • Akárcsak a sima Busz és a Dashound esetében, itt is van egy glitch, aminél ha a játékos ellop egy Reptéri Buszt, elsétál tőle, elfordul, majd visszafordul, egy új sofőr megjelenik a volánnál, aki el is hajt a busszal.

Lásd mégSzerkesztés

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki