Fandom

GTA wiki

Redwood Cigarettes

1 764pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share

Redwood Cigarettes.png

A 2008-as logó

„Légy férfi. Szívj Redwoodot.”
A cég weblapjáról

A Redwood Cigarettes egy dohánytermékeket gyártó cég a Grand Theft Auto sorozatban. Számtalan hirdetőtáblán, és rádiós reklámokban is találkozhatunk vele. Számos ága van a márkának, különösen Vice Cityben. A logó betűje és mintája erősen hasonlít a Marlboro cigarettamárkára. A weboldalukon a banneren egy cowboy látható, ami utalás a Marboro reklámfigurájára, a Marlboro Man-re. A cég a Los Santos City Marathon a 86-os Bati Custom motor (The Lost and Damned és Ballad of Gay Tony) hivatalos támogatója. A Grand Theft Auto IV-ben és kiegészítőiben a cégnek saját weblapja is van, ami elérhető bármelyik számítógépről.

Redwood JuniorsSzerkesztés

1984-ben, a Grand Theft Auto: Vice City Storiesban a cég piacra dobta a Redwood Juniors-t. A cigaretta formájú cukorkával a gyerekeknek akarták reklámozni a cigarettát. Minden csomagban 20 cigicukorka van. Egész Vice Cityben megtalálhatóak a hirdetései a következő szlogennel: "A gyerekeknek is el kell valamikor kezdenie!" A Verdi Groceries tetején egy hatalmas RJ doboz látható Little Havanaban.

ForrásSzerkesztés

http://gta.wikia.com/Redwood_Cigarettes

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki