Wikia

GTA wiki

Ray Machowski

Vitalap0
1 428pages on
this wiki
Adb4lokc.jpgYc5dmiv4.jpg

„Én egy feltűnő ember vagyok, szóval el kell tűnöm innen”
Ray Machowski

Karakter
Ray Machowski
RayMachowski-GTAIII-1-.jpg
Ray a GTA III-ban
Megjelenik: Grand Theft Auto III
Grand Theft Auto: Liberty City Stories
Teljes név: Ray Machowski
Státusz: Életben
Neme:

Férfi

Születési idő: 1958 (43 éves)
Születési hely: Liberty City
Otthon: Staunton Island
Liberty City
Származás: Amerikai-Lengyel
Fő kapcsolatok: Liberty City Police Department (korábban)
Leon McAffrey (korábban)
Yakuza
Asuka Kasen
Kenji Kasen
Claude
Szinkronhang: Robert Loggia (GTA III)
Peter Appel (GTA Liberty City Stories)

Ray Machowski egy karakter a Grand Theft Auto sorozatban, aki az egyik fő karakter a Grand Theft Auto III-ban (2001-es készletben) és egy mellékszereplő a Grand Theft Auto: Liberty City Storiesban (1998-as készletben). Ő korrupt rendőr, aki Asukával és Kenji Kasennel dolgozik, a Yakuza két vezetőjének.

A GTA III-ban a hangját Robert Loggia adta, aki szintén megjelent a Scarface-ben, és a GTA Liberty City Storiesban Peter Appel hangját adta.

ÉletrajzSzerkesztés

Élete 2001 előttSzerkesztés

Valami pontnál Ray állítólag katonai akciót látott Nicaraguában Phil Cassidyvel együtt. A háború után, Ray csatlakozott a Liberty City Police Departmenthoz és egy korrupt rendőré vált, akinek volt egy másik korrupt társa, Leon McAffrey, aki bemutatta Machowskit Toni Ciprianinak és megpróbálta letartóztatni Ciprianit és vonakodó volt, hogy bűnös emberekkel dolgozzon. 2001-et megelőzően, elkezdett dolgozni Asukának és Kenji Kasennek, a Yakuza két vezetőjének, mint egy informátor.

2001Szerkesztés

Asuka később azt javasolja, hogy Ray Machowski elkezdi alkalmazni Claude-ot. Claude bizonyítja magát azáltal, hogy különféle helyszínekre vezet Staunton Szigeten keresztül, hogy kifizesse a Yakuzát. Machowski később alkalmazza Claude-ot, a Belleville Parkból, miközben ő ott van, hogy ölje meg a korábbi társát, Leon McAffreyt, segítsen Phil Cassidynek megvédeni az üzletét, összegyűjteni és megsemmisíteni néhány bizonyítékot Ray ellen, megöli Ray aktuális partnerét, és ismét megöli Leon McAffreyt (aki túlélte Claude első támadását).

Ez folyamán az alkalom folyamán Machowskit  a Yakuzához és a CIA-hoz való összeköttetései miatt vizsgálja mindkét belügy a kísérletei miatt, hogy leállítsa a Kolumbiai Kartellt és a SPANK termelésüket. Később felbérli Claude-ot, hogy vigye őt a városi repülőtérre, a Francis International Airportba, hogy a CIA által letartóztatás elől meneküljön el, miközben sikeresen eléri a repülőteret és elmenekül a városból.

Küldetések, amelyekben szerepelSzerkesztés

GTA III

GTA Liberty City Stories

ApróságokSzerkesztés

  • Amikor nem dolgozol Raynek vagy befejezted a küldetései közül mindegyiket, a törött ajtóval tudsz menni a vécéfülkében és be tudsz nézni oda. A zsaruk nem tudnak bemenni ide, amikor neked van egy körözött szinted. Senki nem tud bemenni ebbe, csak Claude.
  • A GTA Liberty City Stories alatt Leon McAffrey megemlíti, hogy Ray 40 éves, ami azt jelenti, hogy 43 éves a GTA III eseményei alatt.

Galéria Szerkesztés

ForrásSzerkesztés

http://gta.wikia.com/Ray_Machowski

Navigáció Szerkesztés

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki