Fandom

GTA wiki

Ray Bulgarin

1 772pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share
Gta iv icon by blagoicons-d5zs5bp.png

„A pénz nem táncol, a pénz nem táncol, barátom.”
Ray Bulgarin[src]

Ray Bulgarin (oroszul: Рэй Булгарин) egy karakter a Grand Theft Auto sorozatban, aki a Grand Theft Auto IV-ben egy ellenfél és munkaadó és a főellenség a The Ballad of Gay Tony-ban. Ray nagyon gazdag, erőteljes orosz bűnügyi úr, aki az Adriai tengeren át kereskedik (bárkivel, Olaszokkal, Szlovénokkal, Horvátországgal, Bosznia-Hercegovinával, Montenegróval vagy Albániával) és Liberty City-be költözött.

ÉletrajzSzerkesztés

HáttérSzerkesztés

Bulgarin 1958-ban született, volt egy nővére, akinek Galina Bulgarin volt a neve. Fiúként a birkózó akadémiában volt, ahol edzője arra késztette, hogy szteroidokat szedjen.

Bevándorolt Liberty City-be és elkezdte életét egy nemzetközi bűnözőként. 1989-ben 31 évesen letartóztatták, mert albán szexrabszolgákkal teli hajóval kapták rá. Utána folytatta az életét, tovább kereskedett az Adriai tengeren keresztül, ahol egy nagy kertes-házban élt a vízpart mellett. 

Alkalmazta Niko Bellic-et, akinek embereket kellett csempésznie Kelet-Európából Olaszországba, a hajó elsüllyedt és Niko elhagyta a hajót. Bulgarin Nikot okolta a veszteség miatt és arra törekedett, hogy elkapja őt. Niko csatlakozott a kereskedelmi flottához, hogy elmeneküljön Bulgarin Európán belüli hatalma elől, és a Platypuson töltött hét hónapot, mielőtt bevándorolt volna Liberty Citybe.

Grand Theft Auto IV és a The Ballad of Gay Tony eseményei Szerkesztés

2008-ban Bulgarin visszatért Liberty Citybe, hogy még jobban terjeszkedjen és, hogy találkozzon régi barátjával, Dimitri Rascaloval, aki felajánlotta Bulgarinnak Nikot, aki véletlenül náluk dolgozott. Niko elmenekült a támadás elől és Bulgarin még mindig ragaszkodott, hogy Dimitri segítségével megtalálja őt.

Megjelenik a The Ballad of Gay Tony-ban, és érdeklődik a Mark Ashvilli Liberty City Rampage hokicsapata és Gay Tony Prince Maisonette 9 nevezetű éjszakai klubja iránt, amiket megvenne. Körülbelül mutatják a magánéletét, szintén mutatják, hogy birtokol egy Oracle-t, egy kék Landstalker-t (amit feláldoz, hogy megölje a NOOSE csapatokat) és egy fekete Marbelle. Szabadidejében szeret a testőrével, Tumur-al rock zenét játszani. Van neki árkádgépei, és egy lenyűgöző sport és sziklarelikvia gyűjteménye, valamint híres rocksztárok által használt 50,000 dolláros gitárok) és ráadásul szépművészeti tárgyai ( beszél a telefonon keresztül, hogy 20 millió dollárt fizetne egy festményért). Bulgarin azt hiszi, hogy mindennek megvan az ára. Bulgarin felbérelte Luis Lopez-t, hogy segítsen neki a megszerezni a hokicsapatot, azáltal, hogy kivon néhány NOOSE tagot.

Végül Bulgarinnak viszálya van Ashvillivel és Luisnak kell megölni a csapattulajdonost, egy hektikus támadásban. Bulgarin végül rájön, hogy Tony és Luis voltak azok, akik megszerezték azokat a gyémántokat, amiket egy szakács lopott el, ami miatt Luis ellen fordul a In The Crosshairs küldetésben, amikor segítségnek küldte őt Timurnak. Amikor oda ért, Luist egy dobozhoz vezeti, amiben a séf levágott feje volt. Hirtelen orvlövészek, és fegyveres embereket és egy helikoptert küldött Luisnak, de elszökik. Giovanni Ancelotti, miután elrabolták a lányát (később megtalálják, de nem sikerült visszaszerezni) kényszeríti Luist és Tonyt, hogy adják oda a gyémántokat Gracie-ért.

Bulgarin megtalálja Nikot és Luist, amikor üzletelnek és rájuk küldi az embereit. Bulgarin megint elbukott, mert Luis és Niko is megmenekült, de a gyémántok örökre elvesztek, amikor az egyik embere egy teherautóra dobja a gyémántokat, mikor Packie és Niko követeli tőle. Együtt működve Giovannival a gyémánt ügy kapcsán, és elküldik Vincet és Rocco-t, hogy elmondják Luisnak, hogy meg kell ölnie Tonyt és Vincet és Rocco partnerévé kell válnia, vagy mindketten Luis és Tony is meghal. Luis megöli Vincet és a ráküldött bérgyilkosokat.

Miután Niko Bellic megöli Dimitri Rascalov-ot a megmaradt heroint ő veszi át. Luis a Departure Time küldetés alatt megsemmisíti a heroint és megöli a fegyvereseket és Timur-t is Funlandnél. Később Yusuf Amir segítségével, Luis fel ugor Bulgarin repülőgépére, amiben Bulgarin el akar menekülni az országból. Bulgarin követeli Luistól, hogy ne ölje meg (miközben egy gránátot tart a kezében, ami fel fog robbanni) de Luis lelövi őt és egy ejtőernyővel kiugrik a felrobbant lángoló gépből és a földre száll.

LCPD Bűnügyi NyilvántartásSzerkesztés

Vezetéknév: Bulgarin

Keresztnév: Ray

Kor: 50

Születési hely: Ismeretlen

Közéleti tevékenység: Az orosz bűnügyi szindikátusokhoz kapcsolódik egész Liberty Cityben.

Bűntények:

  • 1998 - Emberkereskedelem

Megjegyzések:

  • Nagyszámú embercsempészet és globális bűnözés jellemzi.
  • Úgy gondolják, hogy Európában, az Adrián keresztül kereskedik.
  • Kitoloncolták, miután elkapták, amikor egy nagyobb szállítmányi albán szexmunkást kapott, a Liberty City dokkoknál a 80-as években.
  • A jelentések azt mutatják, hogy ő is megpróbál visszatérni az Egyesült Államokba.

Küldetések, melyekben szerepelSzerkesztés

GTA IV

The Ballad of Gay Tony

Elkövetett gyilkosságokSzerkesztés

ApróságokSzerkesztés

  • Bulgarin Dimitri Rascalov egyetlen barátja és partnere, akit nem árult el.
  • Ha a játékos felkeresi őt a LCPD adatbázisban a libertycitypolicedatabase.com-on, akkor látható, hogy halottként van beszámítva, már a "Russian Revolution" előtt is, ami arra utal, hogy eljátszotta a halálát azért, hogy a helyi hatóság ne zavarja.
  • Bulgarin GTA IV-ben levő kinézetét megváltoztatták a TBoGT-ben. A GTA IV-ben szőke a haja és érdesebb az arca. TBoGT-ben sötét haja van és a bőre észrevehetően sápadt. Az arca szintén megváltozott.
  • A GTA IV-ben Bulgarin az egyik karakter a négy közül, akinek RB a monogramja. (a másik három Real Badman , Ray Boccino és Roman Bellic .)

GallériaSzerkesztés

ForrásSzerkesztés

http://gta.wikia.com/Ray_Bulgarin

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki