Fandom

GTA wiki

Radio Mirror Park

1 764pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share

Rádió Állomás
Radio Mirror Park
Radio-mirror-park-official.png
Helyszín: Mirror Park, Los Santos, San Andreas
Stílus: Synthpop, Indietronica, Electropop, New Wave, Chillwave, Nu-disco, Psychedelic Pop, Synthwave
Játék: Grand Theft Auto V
Műsorvezető: George Lewis Jr.

„Indie modern rock from the underground.”
GTA V Weboldal

A Radio Mirror Park (88.9) egy elektronikus zenét játszó rádióadó a Grand Theft Auto V-ben. A műsorvezető George Lewis Jr. másnéven Twin Shadow.

SzámlistaSzerkesztés

Kizárólag a PS4, Xbox One és PC változatokbanSzerkesztés

  • The Ruby Suns - In Real Life (2013) *
  • Neon Indian - Polish Girl (2011)
  • Mitzi - Truly Alive (2013) *
  • KAUF - When You're Out (2013)
  • Panama - Always (2014)
  • Twin Shadow - Forget (2010)
  • !!! - One Girl/One Boy (2013) *
  • SBTRKT feat. Roses Gabor - Pharaohs (2011)
  • Yeasayer - O.N.E. (2010) *
  • Toro Y Moi - New Beat (2011) *
  • Niki and the Dove - The Drummer (2011) *
  • Little Dragon - Crystalfilm (2011)
  • Hot Chip - Flutes (2012)
  • Dom - Living In America (2010)
  • Holy Ghost! - Hold On (2011)
  • Scenic - Mesmerised (2013)
  • Cut Copy - Strangers in the Wind (2008)
  • Age of Consent - Heartbreak (2012)

(A "*"-gal jelöltek eredetileg benne lettek volna az "alap" játékban is, de törölték. A "Next-gen" verzióba viszont bekerültek.)

Idézetek Szerkesztés

George: "Radio Mirror Park. Ha kérésed van, ne küldj emailt, bleetet és ne is hívj. Fogj egy töltőtollat és papírt és írj nekünk levelet. Pecsételd le saját viaszpecséteddel, csinálj kollázst, csinálj végre valami művészit! Minden művészet, amit annak mondasz, főleg, ha az emberek fizetnek érte neked. De a Radio Mirror Park a művészet legvégső formája. Művészet, ami pár másodperc múlva eltűnik, és te elmondhatod a barátaidnak, hogy milyen jó volt és ők azt kívánják, bárcsak ott lehettek volna. És ez az irónia - az irigység."

Törölt dalok Szerkesztés

A GTA V trackID.gxt2 adatbázisából kiderül, hogy pár korábban tervezett dal végül kimaradt a végleges játékból:

ÉrdekességekSzerkesztés

  • Mindhárom ending zenéje erről az adóról szól.
  • "Change of Coast" a Neon Indiantól a Grand Theft Auto Online fő témazenéje.
  • "From Nowhere (Baardsen Remix)" Dan Crolltól a PS4, Xbox One, PC trailerben hallható.
  • "Shine A Light" (The C90s) szól Michael hallucinációja alatt a "Did Somebody Say Yoga?" küldetésben. Ez a dal egyébként elég ritkán hallható - van hogy több mint egy óra is eltelik, mire újra játssza a rádió.
  • A bővített változatban az új dalokkal együtt 40 szám szól a rádión. Ezzel a Radio Mirror Park a második legnagyobb rádió a játékban (közvetlenül a 42 dal tartalmazó Non-Stop-Pop FM után).
  • Valószínűleg ez Michael De Santa egyik kedvenc rádiója, mivel ez az egyik alap rádió a Tailgaterében (a Los Santos Rock Radio és a Vinewood Boulevard Radio mellett).
  • A rádió a hipszter szubkultúra része: a játék fájljaiban "silverlake" néven szerepel, ami utalás Los Angeles Silver Lake nevű kerületére (amiről Mirror Parkot mintázták). Ez a hely közismert hipsztereiről és indie zenéjéről. A rádió frekvenciája (88.9 FM) megegyezik a Los Angelesi Loyola Marymount iskola KXLU rádió hullámhosszával, akik feltörő előadók demó zenéit játsszák.
  • Ez a rádió szól minden Vízi verseny közben, a Suburban és Binco üzletekben és a Lifeinvader Irodaház demó szobájában is.
  • A HEALTH zenekar egyik száma a rockstar másik játékában, a Max Payne 3-ban is hallható.
  • Az egyik töröl dal, az "Animal" Miike Snowtól már hallható volt remix változatban a The Ballad of Gay Tonyban a Electro-Choc rádión. Itt az eredeti verzió szólt volna.
  • A PlayStation 4, Xbox One, és PC változatban van néhány olyan dal, amit 2014-ben adtak ki, a játék viszont 2013-ban átszódik.

VideoSzerkesztés

GTA V - Radio Mirror Park (Full Radio)01:18:36

GTA V - Radio Mirror Park (Full Radio)

Megjegyzés: ez az "old-gen" rövid verzió

Lásd mégSzerkesztés

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki