Fandom

GTA wiki

Quad

1 764pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share

Jármű
Quad
Quad-GTASA-ride-front.jpg
Egy Quad a GTA: San Andreasban..
Típus Off-road/ATV
Kivitel Quadbike
Férőhely 2 (vezető és utas)
Megjelenés GTA: San Andreas
GTA: Vice City Stories

A Quad (vagy Quadbike) egy négykerekű ATV a Grand Theft Auto: San Andreasban és a Grand Theft Auto: Vice City Storiesban.

3D UniverzumSzerkesztés

DizájnSzerkesztés

Kozmetikai különbségeket lehet észrevenni a GTA San Andreasos és a GTA Vice City Storieses kiadás között. Feltételezik, hogy a Quad eredetileg sportos kialakítású volt, és inkább szabadidős használatra alkalmazták, míg a GTA Vice City Storiesban hasznossági berendezéseket visel, mint például állványokat és kiegészítő lámpákat. A GTA San Andreasban lévő megjelenése a Yamaha Breeze-n alapszik, a GTA Vice City Storiesé pedig a Can-Am Outlande-n.

TeljesítménySzerkesztés

Kivitelezése miatt a Quad az egyik legjobb terepjáró a GTA San Andreasban, a teljesítménye hasonló a Sanchezhez a különösen sebességre vonatkozó attribútumokkal együtt. Érdekesség, hogy a Mount Chiliad tetejére könnyen fel lehet jutni a Quaddal. A felfüggesztés azonban egy kicsit rozoga, és ha nagyot ugratunk vele, előfordulhat, hogy felborul a jármű.

A mérete és funkcionalitása miatt a Quadot gyakran motornak is nevezik. Mindemellett a négykerekű (nem kettő) nem tekinthető annak. Meglepő, hogy a Quad is rendelkezik a motorkerékpár fizikájával, így a játékos leeshet róla, ha nagy sebességgel ütközik egy tárgynak vagy lejtőn lefelé halad fordítva. Emellett a Quadnak is lehet tenni motorkerékpár kerekeket.

A GTA Vice City Storiesban a Quad teljesítménye jelentősen le lett butítva, valamint az irányítása nagyon szegényes, főleg a nedves vagy füves talajon (ez leginkább az időfutamversenyeknél észlelhető).

ApróságokSzerkesztés

  • Annak ellenére, hogy a Quadot motorkerékpárként tüntetik fel, autóként is működik. Ez azért van, mert a játék fájljaiban nem minősül motornak, ahelyett, hogy egy saját egyedi típust kapna.
  • A Local Liquor Store c. misszióban Carl Johnson és Catalina a tolvajokat egy Quaddal üldözik. Ez az egyetlen küldetés, ahol Quadot használnak az NPC-k.
  • A Quad alapértelmezett rádiója:
  • A GTA San Andreasban a Quad motorja ugyanazt a hangot viseli, mint a Sancheznél.
  • A Quadot rendkívül nehéz vezetni, ha a játékos nem rendelkezik magas vezetési készséggel.
  • A GTA Vice City Storiesban a Quad hasonlít a Blazer Lifeguardra a Grand Theft Auto V-ben.

HelyszínekSzerkesztés

Megtalálható néhány helyen San Andreas vidékén és Little Havanában, Vice Cityben.

GTA San AndreasSzerkesztés

  • A Las Payasadas keleti részén (kicsi lakókocsi).
  • Blueberry Acresnél, az istálló közelében.
  • A farmon belül Dillimore-ban, Red Countyban.
  • Visszaspawnol a The Panopticon körül.
  • Egy sáros mocsár mellett a Back o Beyondnál.
  • A Shady Cabin mellett.
  • Csalásokkal is visszaspawnol:
    • Gépeld be "fourwheelfun" (PC verzió).
    • Nyomd meg Bal, Bal, Le, Le, Fel, Fel, X, B, Y, R Ravasz, Hátsó (Xbox).
    • Nyomd meg Bal, Bal, Le, Le, Fel, Fel, Négyzet, Kör, Háromszög, R1, R2 (PS2)

GTA Vice City StoriesSzerkesztés

Lásd mégSzerkesztés

NavigációSzerkesztés

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki