GTA wiki

Portal:GTA Online/Tippek

< Portal:GTA Online

Tippek kezdőknek, haladóknak

PénzSzerkesztés

  • Csináld a Daily Objectivest! - Egy hónap alatt több, mint 3 millió $-t kereshetsz vele. Ehhez naponta 30-40 perc játék szükséges, ennyi mindenkinek belefér. Segítséggel még gyorsabb.
  • Játssz barátokkal, Crewtagokkal! - Minden Job (verseny, deathmatch,...) jutalmazásakor bónusz jár: 10% baráttal játszol, 20% ha crewtaggal. Barát crewtag 30%!

FegyverekSzerkesztés

A kategóriák legjobbjai Szerkesztés

  • Pisztolyok: AP Pistol! Páncéltörő, sorozatlövő, az extended tárban 36 tölténnyel (több, mint a MicroSMG tára) ideális minden Drive-By feladatra, különösen Heistek közben! Amint lehet, szerezd be (33-as szinttől)!
  • Géppuskák (rifles): szinte holtversenyben a Special Carabine (nagyobb pontosság) és az Advanced Rifle (nagyobb hatótávolság).
  • Snipers: A Heavy Sniper kötelező darab, de a Marksman Rifle a nagyobb tüzelési sebességével szintén hatékony távolsági fegyver lehet.
  • Közelharc (melee): az új Machete jó választás
  • Shotgun: Assault Shotgun, mi más?

Aki nem hajt az összes fegyver birtoklásáért járó Awardra, annak a legtöbb fegyvert szükségtelen megvennie. Egy közelharci fegyveren túl nem kell több. Pisztolyból az alap pisztoly (mert deathmacheken gyakran fel lehet szedni, szóval úgyis lesz), és az AP. Egy Shotgun, egy Rifle, egy (két) Sniper, a két rakétavető, gránátvető és robbanószerből ami csak belefér.

Minigun? Szerkesztés

Maximum státusszimbólumként, hogy "ez is van", de használni... Járművek ellen jobb az RPG, emberek ellen jobbak a célbefogós fegyverek - a minigun ugyanis nem automata célzású, nem lehet vele vetődni, lomha, viszont drága.

Hangtompító? Szerkesztés

Valóban ront egy kicsit a pontosságon, cserébe a lövés hangja nem fed fel a radaron. Persze küldetések, Deathmatchek során van ennek jelentősége. Persze az lenne az igazi, ha fel-le csavarható lenne.

Páncél? Szerkesztés

Minél több, annál jobb. Egyszerre csak egy lehet rajtad, de nem mindegy, mennyit tudsz pótolni. A maximum mennyiség a 10 páncél, ezt 135-ös szinten éri el a játékos. Heistek közben rengeteg múlhat azon, hogy van-e még páncél az Inventoryban. Ne felejtsd el pótolni az elhasználtakat!

JárművekSzerkesztés

Ha valaki aktívan versenyez, érdemes a különféle járműkategóriákból tartania egyet-egyet feltuningolva versenycélra.

BŐVEBBEN

RuházatSzerkesztés

Egyesek mítosznak tartják, de a páncélruha és sisak valóban véd egy kicsit. Az a kicsi egy deathmatchen épp jól jöhet. Heisten meg főleg. A ruhatárban ezért érdemes elmenteni egy öltözéket a Heist Heavy Combat outfit és egy Bulletproof Helmet közös formációjában.

SnackSzerkesztés

Legyen Heist vagy egy elhúzódó utcai leszámolás: a Snacks visszatölti az életet. Legyen mindig feltöltve a készlet!

Tipp: Fedezékbe bújva azonnal tölt, egyébként lassú evésanimáció is van.

Egyéb beállítások Szerkesztés

  • Autó hozzáférés: Passanger - mindenki csak utas
  • Player Target Priority: Strangers - így a barátaidat nem kaszabolod le Free Modeban. Természetesen Deathmatch alatt ez a beállítás nem él.

Glitchek Szerkesztés

Szórakoztatóak vagy haladást segítőek is lehetnek a különböző hibákat kiaknázó glitchek, de egyet senki ne felejtsen el: a Rockstar híres arról, hogy csúnyán megszívatja a rendszert kijátszókat. Ha ez megéri neked, csináld.

135-ös szint az utolsó, ami számít: ekkor veheted meg a maximum számú páncélt (10) és snacket. Ennél magasabb szint már nem számít. Lehetsz 5000-es szintű, semmivel sem vagy több, mint egy 136-os. Másrészt a gyanúsan magas szintről a játékosok is megsejtik, hogy nem tiszta játékkal szerezted, és úgy senki nem akar majd veled játszani. Az Online egyedül meg nem túl izgalmas.

ForrásokSzerkesztés