Fandom

GTA wiki

Polgári Határ Őrjárat

1 772pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share

A Polgári Határ Őrjárat (angolul: Civil Border Patrol) egy csoport a Grand Theft Auto V-ben.

Története Szerkesztés

A Polgári Határ Őrjárat egy civilek által alapított félkatonai csoport ami Blaine County-ban létezik, és "védelmet" nyújt Amerikának a "veszélyes" illegális bevándorlóktól. A csoportban csak két tag van: Joe, egy paranoiás déli férfi aki megveti a bevándorlókat; és Joe legjobb barátja Josef, egy hideg, erőszakos Orosz bevándorló aki folyékonyan beszél angolul.

A csoport minden héten kalandozik Blaine County-ban hogy megkeresse, elkapja és jelenteni mindenkit akik Mexikóiak, akik legálisan élnek az Amerikai Egyesült Államokban, és őket nem lehet deportálni, és ezt nem tudják elrettenteni Joe-t és Josefet. A CBP majdnem Tasert használnak, azért hogy elkapják az illegális bevándorlókat élve - úgy hogy Joe teszi - a Polgári Határ Őrjárat "civilizált nép".

A CBP-nek a fő járművük a Park Ranger.

Események a GTA V-ben Szerkesztés

The Civil Border Patrol Szerkesztés

A CBP játszik egy közép szerepet a Minute Men sorozatban a Strangers and Freaks küldetésekben. Trevor Philips először találkozik Joe-val és Josefel mikor ők kémkednek egy parkoló furgonon a parkoló Joshua Road-on a Sandy Shores-ben. Utána Josef lehordja Trevort amiért nem értett angolul - annak ellenére beszél Oroszul - és amiért hogy nincs nála a papírjai, ők bemutatják a csoportjukat. Joe felismeri Trevort hogy ő egy legjobb "társ", ajánlja Trevornak hogy fizet neki a szolgálataiért az illegális bevándorlók elkapásáért. Trevor be vallja hogy Kanadai bevándorló, Trevor eldönti hogy segít nekik, a pénzügyi jutalom miatt. A három ember elindul a Yellow Jack Inn-be, és üldözni kezdik a mariachi zenészeket, akik bent zenéltek, és összetörték a kocsijukat és elkapták őket. A különleges Tornadot a zenei gitárokkal meg lehet tartani a garázsban.

An American Welcome Szerkesztés

Később Trevor megint beszállt a CBP-ben újra és utoljára kap fizetést hogy asszisztálja őket a Mexikóiak miatt. Azután újra elkapják Manuelt, egy közeli farmer aki a CBP-nek dolgozott, ők elszállítják a közeli cement gyárhoz és üldözőbe veszik az ott dolgozókat akik elszöknek a motorjukkal.

Követték őket, Joe és Josef elmondja Trevornak hogy menjen el, és ők elviszik Manuelt és a két munkásokat a rendőrséghez, hogy deportálják őket.

Minute Man Blues Szerkesztés

Több nappal később, Manuel megtalálja Trevort Paleto Bay-ben, és elmondja neki hogy a CBP zaklatja több legális Mexikói amerikaiakat a Blaine County-ban több évvel és segít nekik, a pénzért, ő csak segített nekik hogy folytassák a rasszista kalandjaikat. Azok után megfenyegették a fegyverrel, a felháborodott Manuel szidja Trevort amiért az ő akciója ért és elmondja neki a CBP-sek a közeli farmon vannak, és mindent "rendbe fog tenni". Trevor, bűnös és feldühödött, elindul a farmhoz és megkeresi Joe-t és Josefet, ők ketten megfenyegetik a Mexikói családokat, akik ott élnek. Közben Josef zaklatott és fen tartja a farmosokat fegyverrel, Trevor megtámadja és megöli őt. Ezt Joe-t megijeszti és megpróbál megszökni a család Traktorjával, de Trevor megállítja és megöli őt is.

Tagok Szerkesztés

  • Joe - Vezető (Eldönthető)
  • Josef - Második vezető (Eldönthető)
  • Trevor Philips - Bérelt sofőr (Korábban)

Küldetések amiben jelen vannak Szerkesztés

ÉRdekességek Szerkesztés

  • Őket először megemlítették a játékban a Weazel News internet cikkben a Marriage Counseling küldetés után, és a rádióban.
  • Valamikor, a vidéken, a játékost, a redneckek megtámadják a játékost, mert ő egy bevándorló, ez hasonlít a Polgári Határ Őrjárathoz.

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki