Fandom

GTA wiki

Pierre La Ponce

1 764pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share

Lw9k48wj.png

Pierre La Ponce egy karakter a Grand Theft Auto sorozatban, aki egy kisebb karakterként jelenik meg a Grand Theft Auto: Vice City-ben.

A neve nem került világosan megemlítésre a játékban, de megtalálható a GTA Vice City hivatalos weboldalán.

Leírás Szerkesztés

Pierre La Ponce egy tipikusan francia viseletbe öltözött francia. Juan Cortez bérelte fel őt, mikor éppen GIGN ügynök volt, hogy lopjon el a francia rakétákba szánt irányító chipeket. Cortez Tommy Vercetti-t küldi el, hogy találkozzon Pierre-el és vegye át tőle a chipeket. Az átadást viszont a GIGN megzavarja, ezt követően Pierre meglóg az irányító chipekkel. Tommy ekkor üldözőbe veszi és végül megöli őt, így meg tudja szerezni tőle az árut.

A Pierre La Ponce név utalás lehet a francia "Pierre ponce" szóra, amely a habkövet jelenti, de valószínűbb, hogy a "Ponce" szóra utal, ami egy régi, már nem használatos szlengje a divatbáb, vagy a nőies férfi kifejezéseknek.

VCPD bűnügyi nyilvántartás Szerkesztés

Francia titkosszolgálatos ügynök. Valószínűleg része volt katonai titkok és eszközök eladásában.

Küldetések, melyekben szerepelSzerkesztés

GTA Vice City

Navigáció Szerkesztés

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki