Fandom

GTA wiki

Phil Cassidy

1 764pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share

Phil Cassidy egy karakter a Grand Theft Auto sorozatban, aki az egyik főszereplő a Grand Theft Auto: Vice City Storiesban és a Grand Theft Auto: Vice Cityben, valamint egy mellékszereplő a Grand Theft Auto: Liberty City Storiesban, és a Grand Theft Auto III-ban időrendi sorrendben.

A hangját a GTA VCS-ben és GTA VC-ben Gary Busey, míg a GTA III-ban Hunter Platin adta. A GTA LCS-ban egy ismeretlen színész adja a hangját.

Életrajz Szerkesztés

A GTA Vice City Stories Eseményei (1984)Szerkesztés

A történet elején, Victor Vance (a játék főhőse), Jerry Martineznek dolgozik, és rajta keresztül ismeri meg őt. Phil egy fegyverkereskedő, és segít Vicnek pénzt szerezni, miközben megöl néhány Cholost. Később Phil megismerteti Vicet a testvérével, Louise Cassidy-Williamssel, és a sógorával, Marty Jay Williamssel. Miután teljesített néhány küldetést, megöli a sógorát, mert elrabolta a feleségét.

Victor később visszatért Philhez, akiket később csapdába csalt Jerry Martinez. Ezt követően segít Vicnek megvédeni a Vance Crime Family vállalkozásait, majd ezután bosszút áll Louise halála miatt, amit Armando Mendez okozott. Ugyanis segít Vicnek bejutni a katonaságra. A GTA VCS-ben egy bajuszt viselt, de ezt 1984 és 1986 között leborotválta.

A GTA Vice City Eseményei (1986)Szerkesztés

1986-ban Tommy Vercetti felkeresi Philt, hogy segítsen neki egy bankrablásos akcióban, mivel ő egy jó mesterlövész. Később Phil ajánlja Hilary Kinget, aki egy nagyon jó autóversenyző, így segíthet a rablásban. Miután a rablást végrehajtották, Tommy elkezdett Philnek dolgozni.

Phil utasítja őt, hogy öljön meg egy rivális fegyverkereskedőt, Pedro Garciat és lopja el az emberei által szállított fegyvereket. A részeg Phil megkéri Tommyt, hogy nézzen végig egy robbantási kísérletet, azonban a detonátor nem működik, mivel hiányoznak belőle az elemek. Phil visszamegy és beteszi őket, ekkor egy méterre áll a robbanástól és véletlen felrobbantja a saját karját (csak az egyiket) és azt akarja, hogy Tommy vigye el kórházba, de később azt akarja hogy Little Havannaba vigye őt.

Később Phil's Place-ban különböző fegyvereket lehet vásárolni, valamint egy Patriot parkol az otthonában. Phil 1986 és 1998 között elhagyja Vice Cityt és Liberty Citybe költözik.

A GTA Liberty City Stories Eseményei (1998)Szerkesztés

Phil rövid ideig megjelenik a More Deadly Than the Male küldetésben, mint Toshiko Kasen fegyverkereskedője. A küldetés után különböző fegyvereket lehet vásárolni a boltjában, a Phil Cassidy's Fully Gun Shop-ban.

A GTA III Eseményei (2001) Szerkesztés

Az Arms Shortage küldetésben, egy LCPD zsaru Ray Machowski, megkéri Claudet, hogy segítsen egy barátjának, Phil Cassidynek, mivel a Kolumbia Kartell fegyvereket akar kicsikarni Philtől. Claude és Phil megölik a Kartell tagjait, ezzel megakadályozva, hogy elvigyék Phil fegyvereit. A küldetés során mondja, hogy a karját Nicaraguaban vesztette el, de később kiderült a GTA Vice City-ből, hogy ez nem igaz, ugyanis a karját egy Boomshine robbanás során vesztette el. A játékban Philt úgy nevezik, mint a félkarú rabló.

Küldetések, amelyekben szerepelSzerkesztés

GTA III

GTA Vice City

GTA Liberty City Stories

GTA Vice City Stories

Vállalkozások Szerkesztés

Galéria Szerkesztés

Apróságok Szerkesztés

  • Phil eggyike annak a két karakternek a Grand Theft Auto sorozatban, aki megjelent négy játékban. A másik pedig Johnny Klebitz.
  • Philnek van egy üzlete Carcer City-ben, az üzlet neve Cassidy's Bargain Firearms Emporium.

Forrás Szerkesztés

http://gta.wikia.com/Phil_Cassidy

Navigáció Szerkesztés

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki