Fandom

GTA wiki

Phil Bell

1 764pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share

„Ez nem az, aminek látszik”
Phil Bell mondta Nikónak, miután Angie Pegorino elment.[src]

Gta iv icon by blagoicons-d5zs5bp.png

Phil Bell egy karakter a Grand Theft Auto sorozatban, aki megjelenik főkarakterként a Grand Theft Auto IV-ben.

Phil a közeli munkatársa vagy embere volt az Alderney-ban lévő Pegorino maffia családnak. Philt úgy tekintették, mint egy tanácsadó figura Don Jimmy Pegorino-nál. A család másik kapitánya, Ray Boccino a barátja volt, annak ellenére, hogy folyamatosan nem értettek egyet egymással. Bell csak 10% olasz származással rendelkezik, mivel a családjának 90%-a Írországból származik.

Életrajz Szerkesztés

Háttér Szerkesztés

Phil Bell 1968-ban, Alderney Cityben született, és 90%-ban ír, illetve egy kis olasz örökséggel rendelkezik. Úgy cselekszik, mint egy olasz, a maffia társaihoz hasonlóan. A Catch the Wave küldetés alatt, Phil sok olasz frázist mond, és idiótáknak nevezi az ír maffiát, miközben felveti, hogy kicsit szégyenkezik, hogy ír származású. 16 évesen, 1984-ben őt letartóztatták mert megpróbált lopni egy autót.

1988 és 1990 között, amikor 20 év körüli volt, letartóztatták, mert szerencsejátékot és emberölést követett el. Phil valószínűleg ekkoriban csatlakozott a Pegorino családhoz. Jimmy Pegorino azt mondja, a Pegorino's Pride küldetés alatt, hogy Phil egy hosszú ideig megbízható üzleti partner. Szintén azt mondja, hogy előszeretné léptetni Philt, de aggódik amiatt, hogy ez fogja-e megsérteni a bizottságot, kik némileg fajgyűlölőek, mivel nem olasz származású. Házas volt és kettő vagy több gyereke van, akik 1990 után születtek (valószínűleg a gyerekek 18 év alattiak).

Phil azt állítja, hogy ő egy jogos üzletember, ügyvezető építőipar udvarokon és a Honker's Gentlemen's Club-ban, amely Tudorban található. Ő és a másik Pegorino kapitány, Ray Boccino titokban gyűlölik egymást. Ray is sokkal ambiciózusabb, sőt önző, ezért Phil követi Jimmy parancsait. Phil és Jimmy Pegorino felesége, Angie nagyon jó barátok, és egyesek úgy vélik, hogy viszonyuk van. Jimmy nem hisz a pletykákban, és bízik benne.

A GTA IV Eseményei Szerkesztés

Beszélgetés Niko Bellicel Szerkesztés

Phil először találkozik Niko Bellicel, miután a Zsidó Maffia gyémántjait ellopták a Lost MC banda tagjai, Johnny Klebitz személyében. Phil azt mondja Nikónak és Raynek is, hogy Pegorino dühös amiatt, hogy az alku semmissé válik. Ezért elküldték, hogy megtalálja és megölje Johnny társát, Jim Fitzgeraldot.

Munkák Nikónak Szerkesztés

Miután Niko elvégzett Raynek néhány munkát, elkezdet dolgozni Philnek, akik tervezik, hogy megtámadják mind az Ancelottikat és az oroszokat, és kirabolják őket. Ők ketten ellopnak egy drogokkal teli kamiont, és ketten megtámadják az oroszokat a dokkoknál, és végül elloptak két gyógyszerekkel teli hajót.

Vége Szerkesztés

A játék vége felé, a rendőrségnek gyanús volt a Pegorino család, ami miatt Jimmy Pegorino azt hitte, hogy több áruló van a bűnszervezetben, az egyik kapitányát gyanúsította az árulással, végül megöleti Rayt Nikóval. A játék végén a bosszú vagy az üzlet befejeződése után, Bell felhagy a bűnözői tevékenységeivel és egy kis városban fog élni, és mondta Nikónak, hogy kívánjon neki jó szerencsét, valamint jó viszonyban távozott el.

Küldetések, melyekben jelen van Szerkesztés

GTA IV

Karakter előzetes Szerkesztés

Grand Theft Auto IV - Phil Bell-000:34

Grand Theft Auto IV - Phil Bell-0

Apróságok Szerkesztés

LCPD bűnügyi nyilvántartás Szerkesztés

Vezetéknév: Bell

Keresztnév: Phil

Kor: 41

Születési hely: Alderney City, Alderney

Horvátozás: Pegorino bűnügyi szindikátus

Bűntények:

  • 1984 - nagy autólopás
  • 1988 - szerencsejáték támogatása
  • 1990 - emberölés
  • 2005 - zsarolás

Megjegyzések:

  • Vezető hadnagya az Alderney-ban levő Pegorino bűnügyi szindikátusnak.
  • Nem tűnik üzletembernek, az olasz/ír származása miatt.
  • Óvatos a lehallgatásban és egyéb felügyeletekben.
  • Hangsúlyozza, hogy ő egy legitim üzletember, az építőipari udvarokon ügyvezető és a Pegorino tulajdonában álló Honker's Gentleman's Club, amely Tudorban van.

Galéria Szerkesztés

Navigáció Szerkesztés

Forrás Szerkesztés

http://gta.wikia.com/Phil_Bell

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki