FANDOM

Gta iv icon by blagoicons-d5zs5bpZvx3wvlh
Name-IV-Pfister
Pfister

A Pfister egy német autógyártó vállalat, mely szóba kerül a 3D Univerzumban, majd meg is jelenik a HD Univerzumban.

LeírásSzerkesztés

A cég a Porschéról lett mintázva. Logója egy pajzs alakú forma, mely ketté van osztva vörös és arany színű részekre, akárcsak a Porsche-é. A két logó betűtípusa is nagyon hasonlít egymásra.

Csupán két Pfister gyártmány jelent meg a széria során, a Porsche 996-ról mintázott Comet, és a Porsche 918-ról mintázott 811. Van azonban két tuningautó (az 500 XLR8 és a Style SR) a Chinatown Warsban, amik erősen módosított Cometeknek néznek ki. Ez egy utalás lehet a RUF-ra és a Gemballára, melyek híresek Porsche alvázas kocsijaikról.

Egyes üzletekben Pfisteres posztereket is lehet látni a GTA V-ben. Rockford Hillsben még egy Pfister Design üzletet is lehet találni, mely egy utalás a Beverly Hillsben található Porsche Design üzletre. A játékosnak GTA Onlineban lehetősége van Pfister márkájú pólóinget és karórát vásárolni.

JárművekSzerkesztés

Kép Jármű Stílus Alapja (HD Univerzumban) Megjegyzések
Comet Retro Custom
Comet Retro Custom Sportautó Porsche 911 Classic Az Import/Export frissítés részeként került a Grand Theft Auto Onlineban.
Comet-GTAV-front
Comet Sportautó Porsche 996 Carrera S (IV)
Porsche 996 Turbo (V)
811-GTAO-front (1)
811 Szuperautó Porsche 918 A Further Adventures in Finance and Felony frissítés részeként jelenik meg a Grand Theft Auto Onlineban.

Comet-alapú tuningautók Szerkesztés

500XLR8-GTACW
500 XLR8 Sportautó Módosított Porsche 911
StyleSR-GTACW
Style SR Sportautó Módosított Porsche 911

ÉrdekességekSzerkesztés

811-GTAO-ad

A Pfister 811 reklámja.

  • A Pfister egy a rengeteg Rockstartól származó felnőtt humor közül, nevének kiejtése ugyanis hasonlít az angol "fister" (öklöző) szóéra, ezzel utalva az öklözésre.
  • A GTA San Andreasban egy gyalogos néha felteszi azt a kérdést, hogy "Vezettél már valaha Pfistert?". Más gyalogosok azt is kérdezhetik, hogy "Az egy Pfister?". Ezekből arra lehet következtetni, hogy ennek az autómárkának a bemutatása már a GTA IV előtt is tervben volt.
  • Ha a játékos a GTA V-ben egy rózsaszín autót rendel egy weboldalról, annak festése "Pfister Pink" lesz "Hot Pink" helyett.
  • A Pfister 811 Rockstar Newswire-on megjelent bejelentési képe ugyanolyan stílustulajdonságokat örököl, mint a legtöbb mai Porsche reklám: fehér háttér; fekete színnel írt szlogen; alatta a kocsi neve szürke színnel, kisebb betűmérettel írva; egy apró leírás a kép közelében, alatta pedig a logó (példa).

NavigációSzerkesztés

AlbanyAnnisBenefactorBFBollokanBravadoBruteBuckinghamCanisChevalClassiqueCoilDeclasseDewbaucheeDinkaDUDEDundrearyEmperorEnusFathomGallivanterGrottiHijakHVYImponteInveteroJobuiltKarinLampadatiLiberty Chop ShopLiberty City CyclesMaibatsu CorporationMammothMTLNagasakiObeyOcelotOverflodPegassiPfisterProLapsSchysterShitzuStanleySteel HorseTruffadeÜbermachtVapidWeenyVulcarWestern CompanyWestern Motorcycle CompanyWillardZirconium

Kategória:AutómárkákKategória:Járművek