Fandom

GTA wiki

Pfister

1 764pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share

Gta iv icon by blagoicons-d5zs5bp.pngZvx3wvlh.png
Name-IV-Pfister.png
Pfister.png

A Pfister egy német autógyártó vállalat, mely szóba kerül a 3D Univerzumban, majd meg is jelenik a HD Univerzumban.

LeírásSzerkesztés

A cég a Porschéról lett mintázva. Logója egy pajzs alakú forma, mely ketté van osztva vörös és arany színű részekre, akárcsak a Porsche-é. A két logó betűtípusa is nagyon hasonlít egymásra.

Csupán két Pfister gyártmány jelent meg a széria során, a Porsche 996-ról mintázott Comet, és a Porsche 918-ról mintázott 811. Van azonban két tuningautó (az 500 XLR8 és a Style SR) a Chinatown Warsban, amik erősen módosított Cometeknek néznek ki. Ez egy utalás lehet a RUF-ra és a Gemballára, melyek híresek Porsche alvázas kocsijaikról.

Egyes üzletekben Pfisteres posztereket is lehet látni a GTA V-ben. Rockford Hillsben még egy Pfister Design üzletet is lehet találni, mely egy utalás a Beverly Hillsben található Porsche Design üzletre. A játékosnak GTA Onlineban lehetősége van Pfister márkájú pólóinget és karórát vásárolni.

JárművekSzerkesztés

Kép Jármű Stílus Alapja (HD Univerzumban) Megjegyzések
Comet-GTAV-front.png
Comet Sportautó Porsche 996 Carrera S (IV)
Porsche 996 Turbo (V)
811-GTAO-front (1).png
811 Szuperautó Porsche 918 A Further Adventures in Finance and Felony frissítés részeként jelenik meg a Grand Theft Auto Onlineban.

Comet-alapú tuningautók Szerkesztés

500XLR8-GTACW.png
500 XLR8 Sportautó Módosított Porsche 911
StyleSR-GTACW.png
Style SR Sportautó Módosított Porsche 911

ÉrdekességekSzerkesztés

811-GTAO-ad.jpg

A Pfister 811 reklámja.

  • A Pfister egy a rengeteg Rockstartól származó felnőtt humor közül, nevének kiejtése ugyanis hasonlít az angol "fister" (öklöző) szóéra, ezzel utalva az öklözésre.
  • A GTA San Andreasban egy gyalogos néha felteszi azt a kérdést, hogy "Vezettél már valaha Pfistert?". Más gyalogosok azt is kérdezhetik, hogy "Az egy Pfister?". Ezekből arra lehet következtetni, hogy ennek az autómárkának a bemutatása már a GTA IV előtt is tervben volt.
  • Ha a játékos a GTA V-ben egy rózsaszín autót rendel egy weboldalról, annak festése "Pfister Pink" lesz "Hot Pink" helyett.
  • A Pfister 811 Rockstar Newswire-on megjelent bejelentési képe ugyanolyan stílustulajdonságokat örököl, mint a legtöbb mai Porsche reklám: fehér háttér; fekete színnel írt szlogen; alatta a kocsi neve szürke színnel, kisebb betűmérettel írva; egy apró leírás a kép közelében, alatta pedig a logó (példa).

NavigációSzerkesztés

AlbanyAnnisBenefactorBFBollokanBravadoBruteBuckinghamCanisChevalClassiqueCoilDeclasseDewbaucheeDinkaDUDEDundrearyEmperorEnusFathomGallivanterGrottiHijakHVYImponteInveteroJobuiltKarinLampadatiLiberty Chop ShopLiberty City CyclesMaibatsu CorporationMammothMTLNagasakiObeyOcelotOverflodPegassiPfisterProLapsSchysterShitzuStanleySteel HorseTruffadeÜbermachtVapidWeenyVulcarWestern CompanyWestern Motorcycle CompanyWillardZirconium

Kategória:AutómárkákKategória:Járművek

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki