Wikia

GTA wiki

Pfister

1 738pages on
this wiki
Vitalap0
Gta iv icon by blagoicons-d5zs5bp.pngZvx3wvlh.png
Name-IV-Pfister.png
Pfister.png

A Pfister egy Német autógyártó cég, mely szóba kerül a 3D Univerzumban, majd meg is jelenik a HD Univerzumban.

LeírásSzerkesztés

A Pfister a Porschéről lett mintázva. Emblémája egy pajzs alakú forma, mely ketté van osztva vörös és arany színű részekre, akárcsak a Porsche ikonikus logója. Az logó betűtípusa is nagyon hasonlít a Porsche-éra.

Az egyetlen Pfister emblémával ellátott kocsi, mely megtalálható a Grand Theft Auto IV-ben és az V-ben, az a Comet, egy sportkupé, melyet a Porsche 996-ról mintáztak. Van azonban két tuningautó (az 500 XLR8 és a Style SR) a Chinatown Warsban, amik a Comet erősen módosított változatú alvázát használják. Ez egy utalás lehet a RUF-ra és a Gemballára, melyek híresek Porsche alvázú autóikról. A Pfister 811, melyet a Porsche 918-ról mintáztak, később bekerült a GTA Online-ba.

Egyes üzletekben Pfisteres posztereket is lehet látni a GTA V-ben. Rockford Hillsben még egy Pfister Design üzletet is lehet találni, mely egy utalás a Beverly Hillsben található Porsche Design üzletre. A játékosnak GTA Online-ban lehetősége van Pfister márkájú pólóinget és karórát vásárolni.

JárművekSzerkesztés

Kép Jármű Stílus Alapszik (HD Univerzum) Megjegyzések
Comet-GTAV-front.png
Comet Sportautó Porsche 996 Carrera S (IV)

Porsche 996 Turbo (V)

811-GTAO-front (1).png
811 Szuperautó Porsche 918 A Grand Theft Auto Online-ban jelent meg először a Further Adventures in Finance and Felony frissítés részeként.

Comet-alapú tuningautók Szerkesztés

500XLR8-GTACW.png
500 XLR8 Sportautó Módosított Porsche 911 GTA Chinatown Wars-exkluzív
StyleSR-GTACW.png
Style SR Sportautó Módosított Porsche 911 GTA Chinatown Wars-exkluzív

ApróságokSzerkesztés

811-GTAO-ad.jpg

A Pfister 811 reklámja.

  • A Pfister egy a rengeteg Rockstartól származó felnőtt humor közül, ugyanis nevének kiejtése hasonlít az angol "fister" (öklöző) szóéra, ezzel utalva az öklözésre.
  • A GTA San Andreasban egy gyalogos néha felteszi azt a kérdést, hogy: "Vezettél már valaha Pfistert?" ("Have you ever driven a Pfister?"). Más gyalogosok azt is kérdezhetik, hogy "Az egy Pfister?" ("Is that a Pfister?"). Ezekből arra lehet következtetni, hogy ennek az autómárkának a bemutatását már a GTA IV előtt is tervezték.
  • A Pfister 811 bejelentési képe, mely a Rockstar Newswire-on jelent meg, ugyanolyan dizájntulajdonságokat örököl, mint a legtöbb mai Porsche reklám: fehér háttér; fekete színnel írt szlogen, alatta a kocsi neve szürke színnel írva, kisebb betűmérettel; egy apró leírás a kép közelében, alatta pedig a logó (példa).

ForrásSzerkesztés

http://gta.wikia.com/Pfister

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki