Fandom

GTA wiki

Peter Marchetti

1 764pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share

„Te egy okos ember vagy, kapitány.”
Pete Marchetti mondta Jimmy Pegorinonak.[src]

Gta iv icon by blagoicons-d5zs5bp.png

Peter Marchetti, emellett Big Pete néven is ismert, egy karakter a Grand Theft Auto sorozatban, aki megjelent egy kisebb karakterként a Grand Theft Auto IV-ben.

Ő egy alacsony rangú tagja a Pegorino Familynak. Ő Marco Bonnaroval és Niko Bellicel egyetemben, Don Jimmy Pegorino testőrökként szolgáltak, mikor elment találkozni a Pavano bűnügyi család tagjaival a Pegorino's Pride küldetésben.

Miután megérkeznek a DUDE Chemicals-ba, Acter Industrial Parkban, Big Pete és Marco kísérik Pegorinot a találkozópontra, amíg Niko vigyáz a férfira egy épületből. Egy rövid várakozás után, a Pavano bérgyilkosok megtámadják a triót, Pegorinot megsebesítik, de életben maradt, amíg Big Pete-et és Marcot sajnos megölik.

Küldetések, melyekben jelen van Szerkesztés

GTA IV

Apróságok Szerkesztés

  • Big Pete és Marco hihetetlenül rajonganak Pegorino-ért, miközben bókolnak neki és gyakorlatiasan hős, aki ráadásul imádja őt, mikor Pegorino szóban sérti őt. A halálaik után Pegorino egy kevés bűntudatot mutat, mert kegyetlen volt velük az utolsó pillanataikban, de kijelenti, hogy hozzá kell szoknia ahhoz, hogy elveszít tagokat a maffiából.
  • Lehetséges, hogy a Pegorino's Pride küldetés alatt megmenteni Pete-et, de a játékosnak koncentrálnia kell rá vagy Marcora. Ha túléli a lövöldözést, nem fog csatlakozni Nikóhoz és Jimmyhez az autóban és őt még mindig jelenteni fogják, hogy megölték.

Galéria Szerkesztés

Forrás Szerkesztés

http://gta.wikia.com/Peter_Marchetti

Navigáció Szerkesztés

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki