Fandom

GTA wiki

PetStuffers

1 764pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share

Üzlet
PetStuffers
PetStuffers-Logo.png
Típusa: Állatpreparátor
Megjelenik: Grand Theft Auto: Vice City

A Pet Stuffers ("Állat tömők") egy állatpreparátor vállalat, ahol az ősi egyiptomi taxidermy módszerrel konzerválják a kedvenceket.

A reklámjuk azt sugallja, hogy bővíteni szeretnék a profilt az emberpreparálással, "Nagyszülők örökké" néven.

HelyszínekSzerkesztés

PetStuffersBillboard-GTAVC-LittleHavana.jpg

A reklámtábla

PetStuffers üzlet nem található a játékban, de van egy hirdetőtáblájuk Little Havanaban, nyugatra a Screw This üzlettől, a Sunshine Autos felé vezető út közelében.

ReklámSzerkesztés

Öreg férfi: Óh Max, mindenhova együtt megyünk, igaz, fiú?

Bemondó: A Petstuffersnél tudjuk, hogy nincs erősebb, mint az ember és kutyája közti kapcsolat - néha nem tudja elengedni.

Öreg férfi: Max, nem ettél meg az ételedből! Már két hete egyfolytában! Max!

Bemondó: Mikor a kimondhatatlan történik, csak tegye négylábú barátját a hűtőbe vagy a fagyasztóba és hívja a Petstufferst! Egy héten belül kiszállunk érte és kevesebb, mint egy hónapon belül jobb állapotban kapja vissza, mint azelőtt. Egy taxidermy nevű ősi egyiptomi eljárás segítségével ön és legjobb barátja örökre együtt lehetnek.

Öreg férfi: Jó kutya!

Bemondó: Petstuffers - mikor egyszerűen csak nem tudja elengedni. És hamarosan: Nagyszülők Örökké.

ÉrdekességSzerkesztés

  • A reklám vége felé hallható vidám zene szól a GTA San Andreas egyik reklámja alatt is.

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki