FANDOM

Jármű
Penetrator
Penetrator-GTAO-front.png
A Penetrator a Grand Theft Auto Onlineban
(Hátsó nézet).
Típus Civil autó
Kivitel Kétajtós sportautó (GTA 1)
Kétajtós szuperautó (GTA Online)
Férőhely 2 (sofőr és egy utas)
Megjelenés Grand Theft Auto 1'
Grand Theft Auto Online [DLC]
[NG]
Gyártó Ocelot (HD Univerzum)
Ára 880.000$ (GTA Online) (Legendary Motorsport)
Kapcsolódó járművek XA-21
Porka (GTA 1, csak a Liberty Cityben megtalálható változat)
Comet
Infernus (GTA III és GTA Liberty City Stories változat)

A Penetrator egy sportautó a Grand Theft Auto 1-ben, valamint egy kétajtós szuperautó a Grand Theft Auto Onlineban, ahol az Import/Export frissítés részeként jelent meg. Utóbbi részben az Ocelot gyártja.

LeírásSzerkesztés

Grand Theft Auto 1Szerkesztés

A Penetrator egy sportautó, ami két változatban jelenik meg. A Liberty Cityben megtalálható változat gyakorlatilag a Porka, csak felhajtott tetővel, míg a San Andreas/Vice City változat a Porsche 911-ről lett mintázva.

Grand Theft Auto OnlineSzerkesztés

A Penetrator nagyrészt a Jaguar XJ220-ról lett mintázva, ami az alváz és hátsó szélvédő kialakításáról a legszembetűnőbb, de más autóktól is örökölt jeles dizájnelemeket: hátsó lámpái például a Lamborghini Diablo VT-éről, a hátsó hűtőrács pedig a Bugatti EB110-éről lehet ismerős. Első lökhárítóját feltehetőleg a koncepciós Chevrolet Corvette Indy ihlette. Valódi másával ellentétben a Penetrator nem rendelkezik bukólámpával, ami miatt az sem kizárt, hogy az autó a sima helyett az XJ220 versenypályára szánt változatáról, a Jaguar XJ220S TWR-ről lett mintázva.

Egy igencsak sajátos tulajdonsága a Penetratornak, hogy a hátsó szélvédőpanel nem csatlakozik teljesen a tetőhöz, ami miatt egy kis rés található ott.

TeljesítménySzerkesztés

Grand Theft Auto OnlineSzerkesztés

Az autó középmotoros kialakítással, és igencsak alacsony hasmagassággal rendelkezik. Hosszú kasztnija ellenére egész jól irányítható, ami talán az első kerekek elhelyezkedésének köszönhető. A Penetratort egy V12-es motor hajtja, ötfokozatos sebességváltóval és összkerék-meghajtási rendszerrel párosítva.

GalériaSzerkesztés

LelőhelyekSzerkesztés

Grand Theft Auto 1Szerkesztés

  • A Penetratornek nincsen konkrét lelőhelyre, forgalomban található meg véletlenszerűen. Az egyik változat csak Liberty City, míg a másik Vice City és San Andreas utcáin fordulhat elő.

Grand Theft Auto OnlineSzerkesztés

ApróságokSzerkesztés

ÁltalánosságbanSzerkesztés

  • A Penetrator egyike annak a hét GTA Online járműnek, melyek a 2D Univerzumból tértek vissza: a másik hat a Z-Type, a Túrabusz, a Furore GT, a Mamba, a Panto és az Itali GTB.
  • Az autó neve (behatoló, áthatoló) egy utalás a nemi aktus értelmében használt behatolásra, ami egyike a Rockstar számtalan, jellegzetes felnőtthumorának.

Grand Theft Auto OnlineSzerkesztés

  • Ha a játékos egy hátsó légterelővel módosítja, a Penetrator hasonlítani fog a Jaguar XJ220S-re, az XJ220 versenyhomologizált változatára.

Lásd mégSzerkesztés

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki