Fandom

GTA wiki

Pegorino-Pavano háború

1 764pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share

Gta iv icon by blagoicons-d5zs5bp.png
PegorinoPavanoWar-1-.png

A Pegorinók és a Pavanók találkoznak a Pegorino's Pride misszióban.

„Ez a háború elismerése. A Pegorinók és a Pavanók basztatják egymást keményen.”
Jimmy Pegorino.[src]

A Pegorino-Pavano háború egy konfliktus volt két olasz-amerikai bűnügyi család között a Grand Theft Auto IV-ben.

A háború Szerkesztés

Don Jimmy Pegorino üzletelni akart a Pavano családdal annak érdekében, hogy egy helyet kapjanak a Bizottságban, ezért egy találkozót szervezett egy régi finomítónál dél Alderneynél, miközben megkérte Niko Belliccet, hogy egy mesterlövész puskával kísérje figyelemmel a találkozót. Mindazonáltal a Pavanók megpróbálják megölni Pegorinót, ezzel egy tűzharcot megindítva a két bűnszervezet között a régi finomító épületében. Szerencsére Niko megmenti Pegorino életét, végül a Pavanók menekülő csoportjával is végez, miközben visszaszerzi Pegorino áruját. A Pegorino bűnügyi család tagjai Marco Bonnaro és Peter Marchetti életüket vesztették a csata közben. Ezzel a Pavanók és a Pegorinók között kirobbant a háború. A Pavanók később megkapták méltó büntetésüket azáltal, hogy Jimmy Pegorino felbérelte Nikót, hogy irtsa ki egy kisebb csoportjukat az Auto Eroticar autókereskedésnél Alderney Cityben.

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki