Fandom

GTA wiki

Pavano bűnügyi család

1 764pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share

Gta iv icon by blagoicons-d5zs5bp.png
BANDA
Pavano bűnügyi család
Pavano goon-1-.jpg
Játékok: Grand Theft Auto IV
The Lost and Damned
The Ballad of Gay Tony
Helyszínek: Alderney City, Alderney

Little Italy, Algonquin
Uptown Algonquin

Vezetők: Mary Valvona
Típus: Olasz-amerikai maffia család
Ellenségek: Pegorino Family
Kapcsolatok: A Bizottság
North Holland Hustlers
Fegyverek: Kés
Pisztoly
SMG
Uzi
Harci vadászpuska
Üzletek: Gépkocsieladások
Szerencsejáték
Gengszterség
Kábítószer-kereskedelem
Frontok: Auto Eroticar
Tagok: Mary Valvona
Arthur Zepulla
Joe Corrola
Mario Venturella
Vito Menotti

A Pavano bűnözési család a második legerősebb maffia család a Liberty Cityben lévő Bizottságnál. A Pavano elsősorban Algonquinban találhatóak. A családról azt mondják, hogy vezeti a 60 éves Mary Valvona, és a vele együtt a 40 éves ex-szeretője Arthur Zepulla, aki a család hivatalos tanácsadója. Mary Valvonat és Zepullat gyanúsítottak voltak Mary volt férjének meggyilkolásában, ami miatt Mary az 1990-es évektől a család vezetője lett. Az utca főnöke Joe Corrola volt, aki meghalt 2008-ban. Ő irányította a család herointerítési gyűrűjét. Mario Venturella Mary legtartósabb szeretője és egy Algonquinban lévő betörő. Vito Menotti, egy korábbi Pavano bérgyilkos volt, aki 2008-ban ellenük fordult.

Pavano-Pegorino háború Szerkesztés

Don Jimmy Pegorino szerettet volna egy helyet kapni a Bizottságban, így találkozót beszélt meg velük egy régi finomítónál, ahol Niko Bellic elkísérte, valamint, hogy vigyázzon a férfira egy mesterlövész puskát vitt magával Phil Bell utasítására. A találkozó sikertelenül zajlott, és a Pavano megpróbálta megölni Don James Pegorinót, aki megmenekült Niko által. Ezt követően a Pegorinók bosszút áltak azáltal, hogy Jimmy felbérelte Nikó Bellicet, hogy menjen el és irtsa ki a család néhány tagját Auto Eroticarban, Alderney Cityben.

Tagok Szerkesztés

  • Mary Valvona — A 60 éves női vezetője, aki átvette a bűnszervezetet férje halála után (őt meggyanúsították, hogy megmérgezte őt, de erre nincs bizonyíték). A felsőbbrendű tagok többsége a szeretője volt, főleg a 20 és 40 éves tagok között.
  • Arthur Zepulla - Mary 40 éves ex-szeretője, aki lehetséges, hogy közrejátszott Mary férjének meggyilkolásában, és ő a jelenlegi tanácsadó.
  • Joe Corrola — Mary 38 éves szeretője, aki ügyeli a család heroinnal kapcsolatos ügyleteit.
  • Mario Venturella — Mary 21 éves szeretője, és egy betörő Algonquinban.

Informátor Szerkesztés

Küldetések, melyekben jelen vannak Szerkesztés

GTA IV

Hatások Szerkesztés

  • A Pavano familyt valószínűleg a Camorra bűnszervezetről mintázták, amelynek szintén női vezetője van, aki Rosetta Cutolo.
  • Elképzelhető, hogy a Pavano Family a Genovese bűnügyi családon alapul.

Apróságok Szerkesztés

Forrás Szerkesztés

http://gta.wikia.com/Pavano_Family

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki