Fandom

GTA wiki

Paulie Sindacco

1 764pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share

Paul "Paulie" Sindacco egy karakter a Grand Theft Auto sorozatban, aki az egyik főszereplő és a másodlagos főellenfél a Grand Theft Auto: Liberty City Storiesban. Paulie volt a Sindacco bűnügyi család vezetője, amely birtokolta a Caligula kaszinót és a Paulie's Revue Bar-t, a halála előtt.

Háttér Szerkesztés

Nem lehet sokat tudni Paulie korai életéről.

Az ő fia Johnny Sindacco volt, aki meghalt egy szívrohamban a Grand Theft Auto: San Andreasban, 1992-ben. Paulienak sok vállalkozása van a birtokában, köztük a Paulie's Revue Bar és a The 'Dolls' House. Paulie gyakran utazott Las Venturasba, a kaszinók irányítása miatt.

A Grand Theft Auto: Liberty City Stories eseményei Szerkesztés

Harc a Leonékkal Szerkesztés

A játék kezdete előtt Paulie megpróbál egyre jobban terjeszkedni Liberty Cityben, ami részben a Forelli család vezetőjének, Sonny Forelli halálának köszönhető 1986-ban. Paulie gyakran utazgatott Liberty City és Las Venturas között, emiatt megkapta a "Láthatatlan Don" becenevet.

Salvatore Leone, a Leone család vezetője félt a terjeszkedő maffiától, így kapcsoltaba léptek a Sindacco család emberével, JD-vel, aki folyamatosan informálta a Leone családot a Sindacco maffia terveiről. Toni Cipriani segítségével többször is szabotálták a Sindacco család tevékenységét. Emiatt Paulie megparancsolta embereinek, hogy rabolják el, majd gyilkolják meg Salvatorét. Toni viszont megmentette őt.

Végül Salvatore vezetésével a Leone család elfoglalta a Revue Bárt és a Vörös Lámpás Negyedet, illetve a szomszédos területeket is. Ezzel a Sindacco család uralma megszűnik Portland szigetén.

Szövetség a Forellikkel Szerkesztés

Miután elvesztették Portland irányítását a Sindacco család elkezdett hátrálni a Leonék előtt. Paulie végül megpróbál szövetséget létrehozni a Forelli család főnökével, Franco Forellivel, hogy megpróbálják együtt megsemmisíteni a Leone családot. Azonban Salvatore Leone és Toni Cipriani átveszi Paulie kocsijának az irányítását és több tucat Forelli tagot elüt, így a fegyverszünet nem jön létre.

Halála Szerkesztés

DeadReckoning-GTALCS-1-.png

Paulie Sindacco halála.

Az új polgármester Miles O'Donovan lett Roger C. Hole halála után, aki börtönbe zárja Salvatorét a Pike Creek-i rendőrkapitányságon. Salvatore ezután felhívja Tonit, hogy jelenjen meg nála a börtönben ügyvédnek, hogy tudjanak beszélgetni. Salvatore elmeséli neki, hogy Paulie az oka annak, amiért ő börtönbe került és megparancsolta neki, hogy végezzen vele. Ezért Toni Cipriani elmegy a Cochrane gáthoz, ahol Paulie egy motorcsónakkal megpróbál elmenekülni a városból.

Toni viszont egy rakétavetővel megsemmisíti motorcsónakját, megölve ezzel Paulie Sindaccót. Halála a Sindacco család megszűnését is jelentette (bár lehetséges, hogy a család visszatért Las Venturasba). Pauliet eltemették Liberty City Temetőjében. A sírkövén ez áll: "Viva Las Venturas Baby".

Apróságok Szerkesztés

  • Annak ellenére, hogy Paulie Sindacco a játék egyik főellenfele mindössze két küldetésben jelenik meg. A játék főellensége, Massimo Torini szintén csak két misszióban bukkan fel.
  • Mikor Toni Cipriani megölte Paulie-t, és azt mondta neki hogy "Paulie Sindacco has left the building", ez utalás lehet a GTA 2 Elvis rajongóinak, amikor a játékos megöli őket és az lesz kiírva hogy "Elvis has left the building".

Küldetések, amelyekben szerepel Szerkesztés

GTA Liberty City Stories

Galéria Szerkesztés

Navigáció Szerkesztés

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki