Fandom

GTA wiki

Patrick McReary

1 764pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share

Gta iv icon by blagoicons-d5zs5bp.pngZvx3wvlh.png

Patrick "Packie" McReary (Írül: Pádraig Mac Ruairi) egy karakter a Grand Theft Auto sorozatban, aki az egyik fő karakter és barát a Grand Theft Auto IVben, valamint egy mellékszereplő a The Lost and Damnedban és a The Ballad of Gay Tonyban. Packie tagja a McReary Bűnügyi Családnak, és a McReary klán legfiatalabb tagja.

Emellett megjelenik a Grand Theft Auto V-ben egy rablótársként.

ÉletrajzSzerkesztés

Gyermekkor és SzemélyiségSzerkesztés

Packie született Maureen McReary és Mr. McReary gyermekekként. Testvérei Derrick, Francis, Gerald illetve Kate McReary, aki megszületik két évvel később. Született és nevelkedett Dukesban, aki még nem volt ezen kívül Liberty Cityben, kivéve Alderney Statenál. Packie apja erőszakos, alkoholista és perverz, aki Packiet hibáztatja, hogy a Maffia elbukik.

Azt mondja az apjáról: "Én hittem, szerettem őt, de aztán rájöttem, hogy gyűlöltem". Végül bevallja Niko Bellicnek, hogy az apja molesztálta őt és Gerald McRearyt. Ő az egyetlen, aki szereti a McReary Családból a Rapat és Hip-Hopot. Ő már drogozott 14 éves korában. Van egy addiktív személyisége (nem annyira rossz, mint Derricknek, de növekvő számban), ahogy ő előszeretettel iszik alkoholt illetve kokaint használ. A bűnözésének kezdete 18 éves korától kezdődött, amikor ellopott egy autót.

2000-ben, amikor 21 éves volt, az apja meghalt,  esetleg öngyilkosság, vagy Gerry miatt. Packiet ábrázolják erősnek és érzés nélkülinek. De amikor részeg vagy Nikoval bizalmas, ő arra törekedik hogy elnyomja mélyen, a  fájdalmas érzelmeit. Nikohoz képest, Packie egyaránt képes az erőszakra és a bűncselekményekre és kevesebb bűntudata van. Emelett bizonyos erkölcsi normákkal rendelkezik.

A GTA IV EseményeiSzerkesztés

2008-ban, Packie az Ír Maffia egyik tagja, aki több rablást elkövet a testvéreivel és barátaival és egyben a Pegorino Familynak is dolgozik. Packie-t bemutatták, Niko Bellicnek Elizabeta Torres,  kokainkereskedőn keresztül és gyorsan barátok lett, miután együtt megszöktek egy elfuserált kokainalkuból. Niko lenyűgözte Packiet és bemutatta őt a családjának és a bandájának. Ők mind részt vettek abban, hogy több bandát raboltak ki  (elsőképpen kirabolják az Algonquin Triadst, azután kirabolják az Ancelotti Familyt), és végül egy bankrablást hajtanak végre a Liberty City Bankban, Algonquinban.

A bankmunka után Packie továbbra dolgozik és barátkozik Niko Belliccel, különösen Gracie Ancelotti emberrablásában. Packie-nek nem volt róla fogalma, hogy Niko meggyilkolta a testvérei közül az egyiket. Mindazonáltal Niko segít neki, amikor az Albánok rajtaütnek a családon, a testvére temetésen.

Packie McReary Steckbiref GTA V.png

Packie adatai a GTA V-ben.

GTA VSzerkesztés

Packie újra felbukkan a Grand Theft Auto V-ben. Felkerült az FIB Legkörözöttebb Bűnözők Listájára és Michael megpróbálja megmenteni őt az FIB-tól, csak azért, hogy Packie neki dolgozzon. Packie megjelenik egy rablásnál is egy ismeretlen barátjával a játék elején. A rablásban lehet neki segíteni azzal, hogy szerzel neki egy autót és elmenekülteted a rendőröktől.

KülsejeSzerkesztés

Packie valamivel alacsonyabb, és karcsúbb, mint Niko. Patrick van egy hosszú heg a bal szeme alatt, látta, hogyan szeret harcolni, miközben részegen, miután hegek csak ésszerű. Az orra meglehetősen nagy és kissé ferde, akkor lehetséges, hogy el volt törve. Patrick visel egy fehér, hosszú ujjú trikó, zöld póló, kék farmer és cipők. Zöld szemei vannak, amelyek szürkés árnyalata van és tüsi haja van. Bőrén több vörös folt és horpadás található, feltehetően a kokain miatt.

Küldetések, amelyekben szerepelSzerkesztés

GTA IV
The Lost and Damned
The Ballad of Gay Tony

GTA V

Elkövetett GyilkosságokSzerkesztés

Karakter ElőzetesSzerkesztés

Grand Theft Auto IV - Packie McReary00:29

Grand Theft Auto IV - Packie McReary

LCDP Információs AdatbázisSzerkesztés

Vezetéknév: McReary

Keresztnév: Patrick "Packie"

Kor: 29

Születési hely: Dukes, Liberty City

Tevékenység: Az Ír Maffia tagja és emelet a Pegorino Familynak is dolgozik.

Büntények:

  • 1997 - Grand Theft Auto
  • 1998 - Grand Larceny
  • 2000 - Eltérítés
  • 2005 - Kokain használat

Megjegyzések:

  • Gerald McReary testvére és munkatársa.
  • Feltehetően részt vesz számos rablásban és eltérítésben.
  • Letartóztatták több gramm kokain használata miatt.
  • Munkákat vállal a Pegorino családnak.

GalériaSzerkesztés

ForrásSzerkesztés

http://gta.wikia.com/Patrick_McReary

Navigáció Szerkesztés

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki