Fandom

GTA wiki

Páncélozott Kuruma

1 772pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share
Jármű
Páncélozott Kuruma
Armored Kuruma GTA O.png
Egy Páncélozott Kuruma a Grand Theft Auto Onlineban
(Hátsó nézet).
Típus Páncélozott civil autó
Kivitel Négyajtós páncélozott szedán
Férőhely 4 (sofőr, 3 utas)
Megjelenés Grand Theft Auto Online [DLC]
Gyártó Karin
Ára $525,000 (A The Fleeca Job teljesítése után, Online)
(Southern San Andreas Super Autos)
Kapcsolódó járművek Kuruma
Duke O'Death

A Karin Páncélozott Kuruma - mint ahogy azt a neve is sugallja - a Kuruma páncélozott változata, mely a Heists update részeként jelenik meg a Grand Theft Auto Onlineban.

LeírásSzerkesztés

A kocsi a Duke O'Deathhez hasonlóan lett felszerelve páncéllemezekkel. A Fleeca Job - Kuruma előkészítő küldetésben, valamint a Fleeca Jobban jelenik meg, mint menekülőautó. Az egyetlen hátránya ennek a páncélozott változatnak a sima Kurumához képest, hogy belső nézetben nagyon nehezen lehet kilátni belőle, valamint hogy a játékos csak Pisztolyokat, vagy Micro SMG-t használhat. Az autóba alapból be van szerelve egy bukókeret, ami ugyanolyan színű, mint a kocsi másodlagos festése. A féklámpák páncélozott rácsok mögé vannak elrejtve.

TeljesítménySzerkesztés

Teljesítménye csak kis mértékben tér el a gyári Kurumáétól. Úttartása kicsit rosszabb, de cserébe sokkal strapabíróbb ütközésekkel és lövöldözésekkel szemben. Ablakai is páncéllemezekkel vannak felszerelve, így a játékost is nagy mértékben óvja a lövedékektől, habár a kis fedetlen része a szélvédőnek nem golyóálló.. Emellett sokkal keményebben és könnyebben tud áttörni forgalomban, mint más hasonló méretű kocsik, viszont ütközéskor nagyobb sebességet is veszít. Súlyra érezhetően nehezebb, mint a sima Kuruma, ráadásul alulkormányozottabb, és felborulni is nehezebb vele - ennek ellenére még mindig könnyű a páncélozott Kurumával felborulni. Osztályában messze ennek van a legjobb irányíthatósága földúton, olyan úttartása van, mint semelyik más vetélytársának.

Nevezetes megjelenései küldetésekbenSzerkesztés

Grand Theft Auto OnlineSzerkesztés

LelőhelyekSzerkesztés

ÉrdekességekSzerkesztés

  • Habár páncélozva van, és irányítása sokkal lomhább páncélozatlan változatánál, a Southern San Andreas Super Autos weboldalán súlya megegyezik a sima Kurumáéval.

Lásd mégSzerkesztés

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki