Fandom

GTA wiki

Otto's Autos

1 764pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share

Az Otto's Autos egy autóeladással foglalkozó üzlet San Fierro északkeleti részén, az Esplanade Easttel szemben. Az üzletben véletlenszerű járművek jelennek meg, mivel ez a forgalomban megjelenő autóktól függ. Három emeletes, az emeleteken különféle autók képei láthatóak a falakon: ZR-350, Infernus, Turismo és Bullet.
Otto'sAutos-GTASA-exterior.jpg

Otto's Autos

GTA San Andreas eseményei Szerkesztés

Carl San Fierroba érkezése után elégedetlen, mivel a Doherty Garázsban egy jármű sincs, és fel is kell újítani. Hogy létrejöjjön az "üzlet", Carl Johnson megvásárolja a Wang Cars-t, ami szemben van a Doherty garázzsal. Carl barátjával, Cesar Vialpandoval különböző autókat lopnak a garázsba, többek között az Otto's Autos üzletből.

A Test Drive küldetésben Carl-ék elmennek az üzletbe egy Elegy és egy Sultan autóért. Miután leugrattak az üzlet második emeletéről, a rendőrök üldözőbe veszik Carl-t és Cesar-t. Amikor sikeresen lerázzák a rendőröket, elindulnak a garázsba.

Galéria Szerkesztés

Érdekességek Szerkesztés

  • Az üzletbe be lehet látni az ablakon keresztül és be is lehet azt törni, mint a Wang Cars-ét is.
  • Az üzletben a Bullet autó poszterén a jármű béta változata látható, mely eltér a végleges változattól.
  • A Grand Theft Auto V-ben van egy hasonlóan elnevezett üzlet, az Otto's Auto Parts

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki