Fandom

GTA wiki

Osiris

1 764pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share

Jármű
Osiris
Osiris-GTAV-Front.png
Egy Osiris a Grand Theft Auto V-ben
(Hátsó nézet).
Típus Civil autó
Kivitel Kétajtós szuperautó
Férőhely 2 (sofőr, utas)
Megjelenés Grand Theft Auto V [DLC]
Grand Theft Auto Online [DLC]
Gyártó Pegassi
Ára 1.950.000$ (Legendary Motorsports)

A Pegassi Osiris egy szuperautó, mely megjelenik a Grand Theft Auto V-ben és a Grand Theft Auto Online-ban az Ill-Gotten Gains Part 1 frissítés részeként.

LeírásSzerkesztés

Az Osiris erősen a Pagani Huayráról, illetve az eleje a LaFerrariról és a Ferrari 488 GTB-ről lett mintázva. A Stirling GT-vel együtt (amit egyébként ugyanebben a frissítésben adtak ki) csak ez a kocsi van felszerelve ún. gullwing ajtóval. A "V-nyakú" hátsó szélvédő ismerős lehet a Turismo R-ről, azzal a különbséggel, hogy itt picit rövidebb. Motortér kialakítása is ugyanolyan, mint a Turismo R-é, valamint a Cheetah-é.

GalériaSzerkesztés

TeljesítménySzerkesztés

Osiris-GTAV-RSCStats.png

A teljesítménystatisztikák a Rockstar Games Social Club-on.

Az Osiris egy igen lenyűgöző autó a maga osztályában. A kezdőgyorsulása egy kicsit jobb a Zentornoénál, melynél a megnövelt úttartás játszik közre. Ez az összkerékhajtási rendszerrel együtt nagyon sima irányíthatóságot eredményez, még farolni is csak ritkán kell az élesebb kanyarok bevételéhez. Az Osiris emellett még földúton is meglepően jól teljesít, néhány off-road autót is felülmúlva ezzel, köszönhetően az összkerékmeghajtási rendszerének és a magas nyomatékának. Ha ez nem lenne elég, az autó még hibrid-elektronikus is, így váltás közben nem veszít sebességet, valamint 7 fokozatos sebességváltója van. Ráadásként a szuperautók osztályában talán ennek van a legjobb fékezése.

A Legendary Motorsports weboldalán olvasható, hogy a kocsit egy 6 literes, V12-es motor hajtja, mely képes 750 lóerő leadására. Motorjának modellje pontosan olyan, mint a Cheetahnak, a Turismo R-nek és a T20-nak, ami egyébként a weboldal leírásának ellenére inkább V10-esnek hallatszik. Végsebessége körülbelül megegyezik a Zentornoéval, bár az Adderé és a X80 Protoé még így is nagyobb.

Az Osirishoz (akárcsak a Zentornohoz) nem vásárolható fejlesztett felfüggesztés a Los Santos Customsnél.

LelőhelyekSzerkesztés

  • Elérhető a játékos garázsában egyjátékos módban (csak a játék last-gen kiadásában).
  • Megvásárolható a Legendary Motorsports weboldalán 1.950.000$-ért (csak a játék next-gen kiadásban, illetve GTA Online-ban).

ÉrdekességekSzerkesztés

  • Az Osiris alapértelmezett rádióállomásai a FlyLo FM és a Soulwax FM.
  • Nevét Oziriszről kapta, aki az Egyiptomi mitológiában a halál istene. Ez egy utalás arra, hogy valódi mása Huayra-tatáról, egy Andoki szélistenről kapta a nevét.
  • Az Osiris az első olyan Pegassi gyártmány, aminek egyáltalán nincs Lamborghiniről mintázott része.
  • Habár gullwing ajtóval van felszerelve, az ajtó kinyitásakor olyan a karakter animációja, mintha egy rendes ajtajú kocsi ajtaját nyitná ki. Ez azért furcsa, mert a Stirling GT is gullwing ajtós, de az ajtó kinyitásakor a karakternek teljesen más, egyedi animációja van.
  • Ha a játékos felkapcsolja a fényszórókat, az elöl lévő Pegassi embléma is világítani fog. Ugyanez jellemző a Cheetahnál, a Turismo R-nél és a Casconál.
  • Az Osiris motorhangja ugyanolyan, mint az Alpháé.
  • Ha a játékos megpróbál kiszállni egy felborult Osirisből, a kocsi ajtaja leszakad. Ugyanez történik a Stirling GT-nél is.

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki