Fandom

GTA wiki

Oceanic

1 764pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share

Jármű
Oceanic
640px-Oceanic-GTAVC-front.jpg
Egy Oceanic a GTA Vice Cityben.
(Hátsó nézet).
Típus Civil autó
Kivitel Négyajtós szedán
Férőhely 4 (sofőr és 3 utas)
Megjelenés GTA Vice City
GTA San Andreas
GTA Vice City Stories

Az Oceanic egy négyajtós szedán, mely megtalálható a Grand Theft Auto: Vice Cityben, a Grand Theft Auto: San Andreasban és a Grand Theft Auto: Vice City Storiesban.

LeírásSzerkesztés

Az Oceanic 1950/60-as évjáratú autók keveréke. Az elejét és a tetejét egy 1961-es Dodge Dartról, 1961-es Dodge Polararól, vagy 1962-es Dodge Custom 880-ról mintázták, míg az oldalát egy 1955-ös Oldsmobile 88-ról, a hátulját pedig egy 1955-ös Chevrolet Bel Airről.

A GTA Vice Cityben és a GTA San Andreasban az Oceanicot mindig kéttónusú festésben lehet látni, fehér egy másik színnel az oldalán és a hátulján. Ez a korai '50-es kocsik tipikus stílusa. A GTA Vice City Storiesban egytónusú színben is lehet látni.

TeljesítménySzerkesztés

Az Oceanic viszonylag alacsony végsebességet tud csak elérni, viszont remek irányíthatósága és gyorsulása van, habár hajlamos felborulni - főleg, ha nagy sebességen próbál vele a játékos bevenni egy kanyart. Eme hibákat ellensúlyozza az, hogy rendkívül strapabíró és rengeteg sebzést kibír. Igen széles körben megtalálható a GTA Vice Cityben és a GTA Vice City Storiesban, mely a nagy és sok tengerpartos területtel magyarázható meg.

A GTA San Andreasban nem lehet olyan sűrűn találkozni vele: itt Oceanicot leginkább a Los Santos Vagos területein lehet látni, így ha a játékos elfoglalta a banda összes területét, nagyon ritka lesz.

Módosítások (GTA San Andreas)Szerkesztés

A játékosnak lehetősége van tuningolni az Oceanicot, de csak TransFender garázsokban.

Színek

  • Car Color 1 - $150
  • Car Color 2 - $150

Nitró

  • 2x Nitrous - $200
  • 5x Nitrous - $500
  • 10x Nitrous - $1000

Felnik

  • Import - $820
  • Atomic - $770
  • Ahab - $1000
  • Virtual - $620
  • Acces - $1140
  • Off Road Wheel - $1000
  • Mega - $1030
  • Grove - $1230
  • Twist - $1200
  • Wires - $1560

Hangrendszer

  • Bass Boost - $100

Hidraulika

  • Hydraulics - $1500

VáltozataiSzerkesztés

A GTA Vice Cityben található egy Bloodring Banger változat a kettő közül, mely valójában egy Oceanic, csak fejlesztett teljesítménnyel és módosított kasztnival. Ellentétben a másik variánssal, a Glendale alapúval, az Oceanic verziójú Bloodring Banger nincs benne a GTA San Andreasban.

ÉrdekességekSzerkesztés

  • A GTA San Andreasban az Oceanic alapértelmezett rádióállomása a Bounce FM, viszont a Vagos tagjai K-DST-t, vagy Master Sounds 98.3-at hallgatnak.
  • A GTA San Andreasban a béta Oceanicnek ugyanaz volt a modellje mint a GTA Vice Cityben.

LelőhelyekSzerkesztés

GTA Vice City

GTA San Andreas

GTA Vice City Stories

ForrásSzerkesztés

http://gta.wikia.com/Oceanic

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki