Fandom

GTA wiki

North Point Mall

1 764pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share

A North Point Mall (vagy 1984-es neve szerint The Vice Point Mall) egy pláza a Vice Point városrészben Vice City városában. A pláza mind a Grand Theft Auto: Vice Cityben, mind a Grand Theft Auto: Vice City Storiesban megtalálható.

Elhelyezkedése Szerkesztés

A North Point Mall Vice City keleti szigetének Vice Point városrészében, annak is a legészakabbik területén, North Pointban található. A plázától délre vezet a Downtown-t és Prawn Islandet Vice Pointtal összekötő főútvonal (ha erről közelíti meg a játékos az épületet, csak egy, a falon lévő lyukon teheti, ami után még el kell mennie a függőfolyosó valamelyik széléig, hogy a bejáratokhoz eljusson), míg a többi égtáj felől egy hurkot leíró utca veszi körbe az épületet. Északkeletre a 3321 Vice Point található.

Leírás Szerkesztés

Az épület egy amorf H betűt ír le észak-déli irányban. Ez az egész játék, sőt, az egész GTA univerzum legnagyobb zárt terű épülete (azaz amelyikbe be kell, hogy teleportáljon a játékos). Maga a beltér kétemeletes: a földszint a teljes belteret kitölti, egy hatalmas aulát létrehozva, míg az első emelet az épület szélén halad, középen egy híddal összekötve a két folyosót.

NorthPointMall-GTAVC-interiorpanorama.jpg
Magnify-clip.png
Panoráma a North Point Mall belsejéről a GTA: Vice Cityben.

A pláza hét bejárattal rendelkezik: hattal a földszinten, melyek az utcafrontra vagy a függőfolyosóra nyílnak, és eggyel az emeleten, amelyen át a parkolóház érhető el.

A North Point Mall sokrétű üzletvilágnak ad otthont: a ruházatitól a lemezboltig, a fegyverkereskedéstől az éttermekig szinte minden megtalálható benne.

1984 (GTA: Vice City Stories) Szerkesztés

Ebben az évben nyílt meg az épület. Felépítése és üzletei egy kivétellel megegyeznek a két évvel későbbi állapotokkal. Az Ammu-Nation már megnyílt, ám az éttermek nem érhetőek el Victor Vance számára.

Ez az egyetlen beltéri helyiség, amelyben vörös léggömb (gyűjtőmisszió) található. Lehet ámokfutást indítani, valamint a Mashin' Up The Mall mellékküldetés is itt érhető el, amelyben kerékpárral kell checkpointokat követni, időre.

1986 (GTA: Vice City) Szerkesztés

Tommy Vercettit már egy második fegyverbolt (egy szerszámbolt) is fogadja. Az éttermek akkor használhatók, ha a játékos életereje 100 HP alá esik, amely ekkor teljesen feltöltődik.

Miután Victor 1984-ben leszámolt a szomszédos Prawn Island-i bolíviai drogkartellel, a sziget elzüllött, aminek kihatása van a pláza életére is: a Sharks utcai banda a plázában és környékén is jelen van. Gyakran kezdenek harcot a pláza biztonsági őreivel, esetlegesen akár a rendőrökkel is. Ennek köszönhetően két ámokfutás is a plázához köthető: egyet az emeleten, egyet pedig a délkeleti, utcára néző bejárat melletti bokorban lehet elindítani.

A plázában található egy Infernus, amely egy játék főnyereményeként lenne elvihető. Habár egyszerűen el lehet lopni, ez automatikusan körözési szintet ad, ráadásul a plázából nem lehet kivinni a járművet

Üzletek Szerkesztés

1984 Szerkesztés

1986 Szerkesztés

ÉrdekességekSzerkesztés

GalériaSzerkesztés

Lásd mégSzerkesztés

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki