Fandom

GTA wiki

Non Stop Pop FM

1 764pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share

Rádió Állomás
Non-Stop-Pop FM
Non-stop-pop.png
Helyszín: Vinewood, Los Santos, San Andreas
Stílus: Pop
R&B
House
Dance
Electronica
Trip-Hop
New Wave
Hip-Hop
Játék: Grand Theft Auto V
Műsorvezető: Cara Delevingne

„Pop slágerek a 80-as, 90-es, 2000-es évekből és napjainkból.”
GTA V weboldal

Non-Stop-Pop FM (100.7 FM) egy rádióállomás a Grand Theft Auto V-ben. A műsorvezető az angol modell, Cara Delevingne. A rádió az adult contemporary irányzaton belül pop, R&B és dance számokat játszik.

SzámlistaSzerkesztés

Új számok, kizárólag a PS4, Xbox One és PC változatban

Törölt dalok Szerkesztés

A GTA V trackID.gxt2 adatbázisában megtalálhatóak a végleges változatból kimaradt számok adatai:

ÉrdekességekSzerkesztés

  • A Non-Stop-Pop FM lehetséges "eredetije" lehet a KOST 103.5, a 102.7 KIIS FM és a 104.3 MY FM - mind hasonló repertoárral dolgoznak.
  • A rádió a 100.7-es frekvencián ad, ami utalás lehet az angol, országosan fogható Heart rádióhálózatra, amely szintén popzenét játszik, és ezen a frekvencián fogható.
  • Valószínűleg ez Tracey De Santa kedvenc rádiója, mivel ez szól az Issi-jében.
  • Cassie "Me & U" című számát kétszer is kivették a GTA soundtrackról: először a GTA IV The Vibe 98.8 adásába nem került be, másodszor a Non Stop Popba. A next-gen változatba végül mégis bekerült.
  • A "Me & U" (és Amerie "1 Thing"-je) szerepel a GTA klónjának tartott Saints Row 2 soundtrackján.
  • A Ponsonbys ruhaüzletekben a Non Stop Pop szól, reklámok nélkül.
  • A Vanilla Unicornban is ez a rádió szól, pontosabban ez a hat szám:
    • Amerie - 1 Thing
    • Britney Spears - Gimme More
    • Fergie feat. Ludacris - Glamorous
    • Kelly Rowland - Work (Freemasons Remix)
    • Mis-teeq - Scandalous
    • Pet Shop Boys - West End Girls
    • Wade Hebert - aki folyton megtalálható itt a Hang Ten küldetés után - néha ezt mondja: "Jó a zene, de mintha mindig ugyanaz a hat szám menne" - és tényleg...
  • A Next-Gen verzió plusz három számmal bővíti a Vanilla Unicorn listáját:
    • Lady Gaga - Applause
    • M.I.A. - Bad Girls
    • Mike Posner - Cooler Than Me
  • A "Work (Freemasons remix)" című szám hallható a Dignityben a Daddy's Little Girl küldetésben.
  • Lorde 16 éves volt a "Tennis Court" megjelenésekor, így ő a legfiatalabb előadó, aki hallható a GTA-ban.
  • A 80-as évekbeli számok jelenlétének az az oka, hogy eredetileg akartak egy különálló 80-as pop rádiót, de a fejlesztés során összeolvadt a Non Stop Poppal. Így az eredetileg mainstream rádiónak új irányt adtak, az adult contemporaryt. Ezért adtak hozzá 90-es slágereket is.
  • Egy ritka bug jelentkezik, amikor a játékos északról közelíti meg a Vinewood Boulevardot: ekkor egy szám csak két másodpercig szól, majd átvált a következőre. Más rádiónál nem ismert ez a hiba.
  • Sly Fox "Let's Go All the Way" hallható a PS4-es és Xbox One-os hivatalos trailerben.
  • Bár a rádió eredetileg csak pop, dance és modern R&B számokat játszik, a nextgen változatba bekerült a Gorillaztól az alternatív rock/hip-hop "Feel Good Inc." és az M83 elektronika stílusú "Midnight City" száma. Ez valószínűleg a számok népszerűsége miatt lehet.
  • Ez a rádió lett bővítve a legtöbb számmal: 26 új dal hallható a next-gen változatban, összesen 42 (az eredeti 16-hoz képest). Ezzel a Non Stop Pop FM a legnagyobb rádió az egész sorozatban.
  • A Real Life "Send Me an Angel" száma nem volt a hivatalos listán, de a játékba bekerült.
  • Robert "Dr Robert" Howard "Wait" című száma helytelenül a The Blow Monkeysnak van tulajdonítva. Ezzel a bandával szerezte Howard énekesként a hírnevét (de a számot már nélkülük csinálta később).
  • A Heist update frissítéssel Morcheeba Tape Loop számát kicserélték: az eredeti változat helyett a Diabolical Brothers Remix változat hallható a játékban. A GTA sorozatban ez az első, hogy egy számot így kicserélnek.

Lásd mégSzerkesztés

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki