GTA wiki

Munkák a GTA Onlineban

A Munkák (angolul "Jobs") változatos küldetések a GTA Onlineban, melyek sokkal összetettebb játékélményt nyújtanak a Free Modenál. Megvan bennük a verseny de az együttműködés lehetősége is, így a játékos eldöntheti, hogyan akar bennük részt venni.

Az Online munkák fajtái:Szerkesztés

DeathmatchSzerkesztés

Fő cikk: Deathmatch
A Deathmatchek két fajtája létezik: a csapat-csapat ellen és a mindenki-mindenki ellen. A hagyományos deathmatch szabályok érvényesek: amelyik csapat/játékos ölte meg a legtöbb ellenfelet, az nyer.

RaceSzerkesztés

A versenyekben a játékosoknak egy sor ellenőrzőponton áthaladva kell a célhoz eljutni. A jobb helyezést elért játékosok magasabb jutalmat is kapnak. A versenynek több változata is van:
  • Lap Race (Körverseny)
  • Point to point (Egyik pontból a másikba)
  • GTA Race (Fegyverek is használhatók)
  • Rally Race

CaptureSzerkesztés

Fő cikk: Capture
A Capture (zsákmányolás) a híres zászlórablás játék GTA-s változata. A csapatok különböző tárgyakat gyűjtenek, akár egymástól is. Négy változata van:
  • Contend
  • GTA
  • Hold
  • Raid

Last Team StandingSzerkesztés

A Last Team Standing nagyon hasonló a Deathmatch menetéhez. Azonban ha egy játékost megölnek, nem térhet vissza. Az a csapat nyer, amelyiknek a tagja az utolsó talpon maradt ember.

Mission (kooperatív)Szerkesztés

A kooperatív küldetések (Contact Missions) során a játékosoknak együtt kell működniük a közös célért. A felépítésük hasonló, mint a egyjátékos mód küldetéseié. Néhány küldetésben többféle szerepű játékosra is szükség van (szállító, mesterlövész, stb)

Versus MissionSzerkesztés

A versengő küldetésekben (Versus Missions) egymással versengő csapatok vesznek részt. Némely küldetésben a csapatok azonos célért küzdenek (pl. begyűjteni adott számú járművet), más küldetésekben (mint a Top Fun) a csapatok eltérő célt kapnak.

ParachutingSzerkesztés

Fő cikk: Ejtőernyőzés
Az Ejtőernyőzés küldetésben a játékosok kiugranak egy Maverick helikopterből vagy egy magas épületről. A légi versenyekhez hasonlóan ellenőrzőpontokon kell áthaladniuk a levekőben, majd a kijelölt területen landolni.

SurvivalSzerkesztés

Fő cikk: Survival
A Túlélés küldetésben a játékosnak túl kell élnie az ellenfelek támadását, 10 hullámban. Minden hullámban nő az ellefelek nehézsége, de a jutaláom is nagyobb.

Munkák elkezdéseSzerkesztés

A munkákat többféle módon is el lehet kezdeni.

  • Free Mode közben a kapcsolatok időnként küldenek munkákat a telefonra.
  • Free Mode közben a munkák kék körökként jelennek meg a pályán - a játékos belesétál, és indul is a munka.
  • A térképen is megjelennek a munkák Free Modeban. A teljes méretű térképről kattintással is indítható a munka.
  • Free Modeban a Pause menü "Online" pontából is indítható munka. Itt minden munka megtalálható, amihez a játékos a szintje alapján hozzáférhet, vagy már játszott vele, könyvjelzőzte vagy maga készítette.

Munka utánSzerkesztés

A munka elvégzése után a játékosok egy szavazási képernyőre kerülnek, ahol véleltlenszerű munkákból választhatnak. Amelyiket többen választják, azt fogja a csoport következőnek játszani.

A játékosok 6 munkából választhatnak, vagy két alkalommal frissíthetik a listát alkalmasabb munkáért. Döntetlen esetén az lesz, amire a Host (a munkaindító) is szavazott.

Bizonyos kölrülmények között van lehetőség a Visszajátszást kérni (pl. ha a csapat elbukta a küldetést), vagy a játékos visszatérhet Free Modeba. A csapat ekkor nélküle játszik tovább.

Képek Szerkesztés

Lásd mégSzerkesztés